Robu a precizat că este nemulţumit de modul în care lucrează acum cei din Direcţia de Urbanism şi speră ca experienţa pe care o vor acumula în cele două zile la Viena să fie benefică.
„Eu le-am spus celor din Direcţia de Urbanism, la început de mandat, când am văzut cum lucrează şi mi-am exprimat nemulţumirea faţă de competenţa lor că îi voi susţine să urmeze cursuri de perfecţionare şi, inclusiv, voi susţine o excursie a lor, de studii, în Viena. Pentru că tot pretindem că Timişoara este Mica Vienă. (…) Vrem ca oraşul nostru să arate ca Viena, dar nu vrem să ne îmbătăm cu apă rece şi să spunem că ceea ce avem acum în oraş este ca în Viena. (…) Am vrut ca ei să vadă Viena într-un cadru organizat şi apoi să vină acasă mult mai bine informaţi şi să ridice stacheta de exigenţă vizavi de ce se întâmplă în Timişoara. Din păcate, foarte multă lume în oraşul nostru şi-a pierdut referinţa. Anormalul a ajuns să fie normalitate. Şi trebuie să ne mai deschidem ochii, să vedem normalitatea propriu-zisă şi apoi să ne raportăm la ea”, a afirmat Robu.
Primarul Nicolae Robu a precizat că primăria va plăti cazarea şi transportul celor 55 de funcţionari, însă angajaţii municipalităţii vor sta „în condiţii modeste” la Viena.
„Le plătim cazarea şi transportul cu autocarul, contribuţia de la bugetul local este relativ mică. Cazarea în condiţii modeste. Şi acolo vor vedea clădirile Vienei, organizarea urbanistică, spaţiu verde, tot ce se poate”, a concluzionat Robu.
Citiți principiile noastre de moderare aici!