Noutatea propulsorului V6 de 3.5 cilindri consta in noul unghi ingust la imbinarea in V a cilindrilor, iar noutatea pentru motorizarea V8 consta in reducerea capacitatii la 4.6 litri cumulata cu introducerea sistemului de inductie twin-turbo. Ambele propulsoare, atat cel natural aspirat cat si cel biturbo, au primit o a trei generatie de a sistemului de injectie directa bazat pe injectoare piezoelectrice. In plus, acestea dispun de aprindere multipla cu scanteie sau frecare redusa lucruri care reusesc sa scada consumul de combustibil pana la 24 de procente.
Fata de generatie precedenta a propulsorului V8 de 5.4 litri, noul V8 biturbo dispune de o clindree mai redusa, pana la 4.6 litri, ar performante mult mai notabile. In primul rand puterea motorului a ajuns la 435 de cai putere, cu 12% mai mult decat ceea ce exista pe generatie precedenta, iar cuplul maxim primeste un incredibil plus de 32%, ajungand la 700 Nm.
Mercedes sustine ca noul V8 ofera perfromantele unui motor de 7.0 litri natural aspirat. Noul V8 va debuta pe modelul CL500 si va avea un consum cu 22% mai mic. Noua motorizare V6 de 3.5 litri va debuta pe S350 si CL350.
Motorul natural aspirat prezinta o reducere a unghiului de la 90 de grade la 60 de grade, lucru care reduce semnificativ vibratiile. Puterea noului V6 a crescut de la 272 de cai la 305 cai iar cuplul maxim a ajuns la 370 Nm, in timp ce consumul a scazut cu 24%.
Sursa: Masini.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!