O sursa din interiorul companiei a declarat ca noul model urmeaza liniile vechiului X3, dar cu un design mai elegant si mai cursiv. BMW a dorit ca oamenii sa-si dea seama imediat ca este vorba de un X3 atunci cand il vad pe strada. Acesta a primit noul sistem de tractiune integrala adaptiva, sistem imprumutat de la noul BMW Seria 3. Noul X3 este cu 83 mm mai lung, cu 29 mm mai lat, cu 40 mm mai inalt si cu un ampatament marit cu 15 mm.
Aceasta crestere in dimensiune plaseaza noul BMW X3 intre modelul X1 si X5. Noul model este cu 25 de kg mai usor decat predecesorul sau. Interiorul a suferit modifcari radicale, BMW declarand ca a trebuit sa ofere un interior de o calitate superioara datorita rivalilor din segment. Noul interior va fi asemanator cu cel al noului Seria 5, iar calitatea va fi pe masura unui model premium.
Spatiul de depozitare al portbagajului a crescut cu 80 de litri, capacitatea totala fiind de 550 litri. Datorita micilor modificari in dimensiune, spatiul pasagerilor a crescut cu 20 de mm, acestia avand mai mult loc pentru picioare.
BMW va oferi pentru inceput patrua variante de motorizari:
- modelul X3 xDrive28i va fi dotat cu un propulsor cu sase cilindri in linie de 3.0 litri capabil sa dezvolte 268 CP
- modelul X3 xDrive35i va fi dotat cu un propulsor bi-turbo cu sase cilindri in linie de 3.0 litri de 302 CP
- modelu X3 xDrive20d va fi dotat cu un propulsor diesel cu patru cilindri de 2.0 litri capabil sa dezvolte 181 CP
- modelul X3xDrive30d va fi dotat cu un propulsor diesel cu sase cilindri in linie de 3.0 litri capabil sa dezvolte 241 CP
Transmisia manuala cu 6 rapoarte se regaseste doar pe modelul de baza (xDrive20d ), celelalte modele vor primi o transmisie automata cu opt rapoarte. Acestea vor primi de asemenea si sistemul start and stop automat.
Sursa: masini.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!