Conducerea Aquatim le recomandă timișorenilor și timișenilor autocitirea, pe perioada pandemiei de coronavirus. Clienții societății de apă și canal pot să citească și să transmită indexul apometrului pe unul dintre canalele puse la dispoziție de către companie: pe e-mail, la adresa consum@aquatim.ro, printr-un formular care se găsește pe site prin intermediul contului deschis pe platforma client sau telefonic, la numerele 0754.223.856 și 0256.226.656, în intervalul 8-15, sau prin SMS la orice oră.
Dacă există neconcordanțe între citirile transmise și factură, reprezentanții Aquatim vă roagă să vă adresați Serviciului Relații Clienți, fie online, fie telefonic.
„Menționăm că societatea noastră a luat toate măsurile privitoare la protecția populației împotriva răspândirii virusului Covid-19, prin punerea la dispoziția clienților a variantelor online pentru probleme care vizează Serviciile Contracte, Relații Clienți sau Serviciul Tehnic, fie că vorbim despre reclamații, facturi sau documentații tehnice”, anunță Ilie Vlaicu, directorul societății.
Puteți trimise documente, înscrisuri sau acte specifice scanate pe următoarele adrese de e-mail: contracte@aquatim.ro, relatii.clienti@aquatim.ro și serviciul.tehnic@aquatim.ro. Numerele de telefon ale acestor birouri sunt: Relaţii Clienţi (0256.203.650, 0754.099.502), Tehnic (0256.203.652, 0754.099.501), Contracte (0754.099.503, 0256.203.650).
Facturile pot fi plătite online, direct pe site-ul Aquatim, iar dispeceratul societății este disponibil la orice oră, la numerele: 0356.914, 0256.201.362 sau 0756.119.528.
Citiți principiile noastre de moderare aici!