De asemenea, în cadrul FALT funcţionează şi Biroul de Consiliere pentru Cetăţeni Timişoara. Acesta asigură consilierea cetăţenilor după următorul program: luni şi miercuri între orele 9-13, respectiv 16-20, marţi şi joi între orele 9-14, vineri între orele 9-13.
Cei ce doresc să apeleze la serviciile FALT sau BCC o pot face în programul de mai sus la telefoanele 0256-201237 sau 0256-293652. De asemenea, informaţii pot fi obţinute şi prin accesarea paginii de internet www.falt.ro sau pe e-mail la adresa falt@falt.ro.Informaţii suplimentare despre funcţionarea asociaţiilor de locatari/proprietari se pot obţine şi din revista Semnal, publicată şi distribuită gratuit de FALT. Aceasta poate fi ridicată de la sediul organizaţiei, în timpul programului cu publicul.
Pentru o comunicare cât mai eficientă cu membrii, cei de la FALT solicită asociaţiilor de locatari sau proprietari care şi-au schimbat preşedinţii şi administratorii să comunice organizaţiei noile date de contact.
Citiți principiile noastre de moderare aici!