De la acest punct de vânzare, toate persoanele care doresc să călătorească cu trenul spre destinaţii interne şi externe vor putea achiziţiona biletul dorit din oferta comercială a companiei. Agenția va fi deschisă de luni până vineri între orele 10,00 – 18,00. În zilele de 24 şi 25 septembrie 2015, agenţia nu va avea program de lucru cu publicul.
Biletele CFR se mai pot achiziţiona şi online de pe www.cfrcalatori.ro, de la automatul XsellKiosk din staţia Timişoara Nord, de la automatele ZebraPay din centrele comerciale, dar şi de la distribuitori autorizați (agenții de turism).
CFR recomandă tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziționat bilet, pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, tarife, oferte şi servicii, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro, să sune la numărul de telefon 021/9521 sau să se adreseze personalului din stații şi agenţii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!