Carpatair era până acum cel mai important operator aerian din Timişoara, în 2012 deţinând circa 40 la sută din ponderea pasagerilor care tranzitează aeroportul timişorean. În ultimii ani, compania a pierdut teren în faţa Wizz Air şi a acuzat conducerea aerogării din Timişoara de furnizarea de ajutor de stat companiei concurente. Acuzaţiile s-au transformat într-o serie de procese, în care a fost implicat atât Aeroportul Internaţional Timişoara, cât şi operatorul low-cost Wizz Air.
„Aeronavele cu elice (turboprop) sunt înlocuite cu aeronave mai mari de tip jet mediu curier, Carpatair schimbând astfel strategia spre dezvoltarea de zboruri point-to-point de pe acele aeroporturi din România unde libera concurenţă între companiile aeriene este încurajată”, a declarat Nicolae Petrov, Presedinte şi CEO Carpatair,
În perioada de vârf, compania a operat prin hub-ul de pe Aeroportul “Traian Vuia” peste 350 de zboruri săptămânale pe un număr de 30 de rute, în şase ţări din Europa de Est şi de Vest.
Citiți principiile noastre de moderare aici!