Oficialii primăriei au dat vina pentru întârziere pe hățișul birocratic și pe faptul că acest proiect este unic în România și, prin urmare, nu există legislația necesară. Directorul Apelor Banat, Titu Bojin, s-a întors de curând de la București unde a avut discuții cu oficiali din mai multe ministere și susține că există o soluție de deblocare a problemei.
Bojin a declarat, sâmbătă, pentru tion.ro, că s-a întors vineri seara de la București, unde a avut discuții cu reprezentanți ai mai multor ministere în încercarea de a debloca situația vaporașelor achiziționate de Primăria Timișoara. El spune că aceștia i-au înmânat toată documentația necesară deblocării acestui proiect, însă situația nu e deloc simplă. Astfel, potrivit directorului Apelor Banat, RATT nu va putea păstra aceste vaporașe în gestiune, fiind necesară înființarea unei noi firme, o asociere de fapt între Primăria Timișoara și Apele Banat. Asta pentru că și cei de la Apele Banat trebuie să angajeze personalul necesar operării ecluzelor de lângă Timișoara, care vor permite ca nivelul Begăi să fie constant. Bojin a ținut să precizeze că nu își dorește „să fure” acest proiect de la Primăria Timișoara, însă singura soluție legală pentru deblocarea lui este o asociere între cele două autorități.
Directorul Apelor Banat speră ca de acum înainte lucrurile să se miște mai repede și, spune el, până în luna iunie s-ar putea face toate demersurile pentru ca vaporașele să circule legal pe Bega și să transporte persoane.
Articole pe aceeași temă:
Vaporasele Timisoarei au fost duse la iernat
Citiți principiile noastre de moderare aici!