Președintele Consiliului Județean Timiș, Călin Dobra, spune că prin necesitatea realizării acestor tuneluri „s-a încercat blocarea acestor investiții”.
„A intervenit anul trecut o asociaţie pentru protecţia mediului care a făcut presiuni la Ministerul Transporturilor, la guvernul tehnocrat. Eu cred, şi îmi asum acest lucru, că s-a încercat blocarea acestei investiţii şi nefinalizarea tronsonului de autostradă, pentru că, până la urmă, s-a ajuns ca acest proiect să fie finanţat suplimentar, să se realizeze alt proiect cu descărcare suplimentară de pe autostradă, în judeţul Hunedoara. Realizarea acestui viaduct pentru urşi costă aproximativ 180 de milioane de euro. Deci suplimentarea la ceea ce era existent, iar asta este o mare problemă pentru că, cu acei bani se putea realiza un alt tronson de autostradă”, a spus președintele CJ Timiș, Călin Dobra.
Secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Dragoș Titea, aflat zilele trecute la Timișoara, spune că acest proiect dedicat urșilor încetinește proiectul. Mai mult, Titea spune că în acea zonă „nu sunt urși”.
„Eu zic că trebuie să protejăm natura şi trebuie să protejăm animalele, dar trebuie să vedem în ce zone sunt aceste animale, dar din câte am vorbit cu iubitori de animale şi asociaţii de vânătoare mi s-a spus că în acea zonă nu sunt urşi. Acuma nu aş vrea pentru un tip de abordare a unuia sau a altuia să blocăm o autostradă care e un drum european, pentru că acest drum leagă Bucureşti de Budapesta. Încetineşte, nu se blochează, proiectul merge mai departe”, a spus Titea.
Articole pe aceeași temă:
Disputa ecologisti – Compania de Drumuri continua pe tema autostrazii Lugoj – Deva
Citiți principiile noastre de moderare aici!