În luna februarie a acestui an, societatea care a realizat lotul 1 din autostrada Lugoj – Deva şi care s-a ocupat şi de această porţiune de 10 kilometri din A6, a mai stabilizat o dată pereţii ridicaţi din pământ pe marginea A6. Din păcate, natura a influenţat din nou această bucată de autostradă, situată între centura Lugojului şi A1. Iarba plantată pentru a stabiliza pământul nu s-a dezvoltat destul, iar ploile din ultima perioadă au afectat din nou structura acestor ”maluri”.
În mai multe locuri mare parte din suprafaţa superioară a structurii s-a desprins şi a căzut. Din fericire, pământul nu a ajuns pe carosabil, dar pe banda de urgenţă au fost instalate semne de circulaţie care să avertizeze asupra acestui pericol. Se pare că în zonă solul este unul argilos şi din cauza infiltraţiilor de apă acesta cedează.
„Am văzut probleme cu pământul în două – trei locuri de fiecare parte a autostrăzii. Muncitori nu am văzut să lucreze acolo”, am aflat de la un cititor Tion.ro.
În zona în care peretele a rămas fără stratul vegetal de la suprafaţă, constructorul a montat o plasă de protecţie, care să prevină erodarea în continuare a solului.
Deocamdată, lucrarea este în garanţie, iar toate reparaţiile se fac pe banii firmei constructoare. Suprafaţa carosabilă nu a fost afectată de alunecări.
Pentru această porţiune din A6, suma plătită pentru construcţie a fost de aproximativ 200 de milioane de lei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!