Reprezentanții Direcției Fiscale motivează că măsura a fost luată „având în vedere costurile ridicate şi dificultăţile întâmpinate în comunicarea prin poştă a deciziilor de impunere, precum şi a altor acte administrativ-fiscale”.
Drept urmare, contribuabilii persoane juridice sunt rugaţi fie să se prezinte la sediul instituţiei pentru a li se înmâna deciziile de impunere, fie să trimită un e-mail pe adresa Direcţiei Fiscale, prin care să ceară comunicarea actelor prin e-mail sau fax, după cum preferă.
„Rugăm contribuabilii care datorează bugetului local al municipiului Timişoara, pentru anul fiscal 2014, impozit asupra mijloacelor de transport şi/ sau taxa pentru afișaj în scop de reclamă și publicitate să procedeze astfel: fie să se prezinte la sediul Direcției Fiscale a Municipiului Timișoara (Timișoara, Bd. Mihai Eminescu nr. 2B) în vederea remiterii deciziilor de impunere pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport şi/ sau pentru stabilirea taxei pentru afișaj în scop de reclamă și publicitate aferente anului fiscal 2014; fie să transmită către instituția noastră, prin e-mail (la adresa office@dfmt.ro), o solicitare privind comunicarea prin e-mail/ fax a deciziilor de impunere, cu indicarea în cuprinsul solicitării a adresei de e-mail/ nr. fax al societății”, precizează directorul Direcţiei Fiscale Timişoara, Adrian Bodo.
Articole pe aceeași temă:
La Directia Fiscala Timisoara se dau bilete cu numere de ordine in limba germana
Citiți principiile noastre de moderare aici!