Ceea ce se decisese printr-o hotărâre a CNSC a fost atacat în instanţă de Compania de Drumuri şi de UMB, firma desemnată iniţial câştigătoare, a rămas pentru moment fără contract. Iată că judecătorii de la Curtea de Apel Bucureşti au decis, joi, ca procedura de desemnare a câştigătorului acestui contract trebuie reluată, după ce una dintre firmele ofertante, grupul Selina din Oradea, a contestat rezultatul licitaţiei prin care UMB era desemnată câştigătoare. Iniţial aceasta solicitase la CNSC reluarea licitaţiei şi luarea în considerare a ofertelor descalificate. UMB şi CNADNR au făcut la CNSC o contestaţie. Aceasta nu a fost admisă, iar cele două părţi au decis să se adreseze instanţei. Iată că nici aici nu au avut câştig de cauză.
În luna august a anului trecut a fost lansată licitaţia pentru desemnarea constructorului pentru lotul 2 al autostrăzii Timişoara – Lugoj, cu o lungime de 25,6 kilometri. În luna ianuarie a fost stabilită oferta câştigătoare, cea a UMB.
Curtea de Apel a respins apelul celor două contestare şi a decis că hotărârea luată de CNSC rămâne valabilă.
În noile condiţii licitaţia trebuie reluată, ceea ce înseamnă inevitabil multe luni de întârziere. UMB a construit şi primul lot din Autostrada Timişoara – Lugoj, cu o lungime de 9,5 km, finalizând tronsonul cu 6 luni mai devreme decât termenul contractual, care era aprilie 2013
Blestemul autostrazii Timisoara – Lugoj. Desemnarea firmei constructoare a fost amanata din nou
Citiți principiile noastre de moderare aici!