Reprezentanţii cunoscutului local de pe malul canalului Bega şi-au exprimat nemulţumirea printr-o postare publică pe Facebook. Nu au vorbit atât despre motivele care au condus la închiderea terasei, cât despre cum au procedat clienţii după ce au descins printre căpiţe inspectorii ANAF.
„Pentru note de plată neîncasate în timpul controlului de sâmbătă seara, în valoare de 1.403,71 lei, ANAF Antifraudă a închis prăvălia timp de o lună. Le mulţumim din suflet, pe această cale, clienţilor care ne-au tras ţeapă, noi am ieşit cu minus de casă 1.403,71 lei. De asemenea, îi mulţumim singurului client care a venit, totuşi, ieri, şi şi-a achitat nota de plată. Ceilalţi… îi aşteptăm, încă… mai ales grupul de peste 10, cu copii, care a stat pe bazin şi a avut de plătit 451 de lei. Le mulţumim celor care au avut răbdare să se termine verificarea caselor de marcat şi au plătit ulterior. Aceasta fiind situaţia, îi vom ruga pe clienţi să înţeleagă că de-acum înainte va trebui să încasăm pe loc fiecare produs servit. Din momentul în care vom redeschide. Cu concerte anulate şi toate date peste cap… Am tras cortina o lună”, anunţă reprezentanţii La Căpiţe.
Postarea de pe reţeaua de socializare a strâns în scurt timp o mulţime de comentarii. Mulţi dintre clienţii localului s-au arătat revoltați la aflarea veștilor, dar au fost şi unii care au spus că, într-adevăr, nu au primit bon pentru ce au comandat.
„Nu am primit în viaţa mea bon de la voi şi am mai fost şi în anii trecuţi. Am fost sâmbătă şi am băut trei vodka orange în decursul a vreo trei ore, mi le-am luat de la bar, le-am plătit pe loc şi nu am primit niciun bon. Aşa că hai să nu mai facem pe martirii că nu-i cazul 🙂 Şi nişte oameni cu copii nu sună ca fiind genul care ar fugi fără să plătească”, a reacţionat una dintre cliente.
Cei care au ajuns la respectivul local au găsit următoarele mesaje la faţa locului: „Închis/ Activitate suspendată de ANAF – DGAF – Direcția Regională Antifraudă Fiscală 5 Deva pentru neemiterea bonurilor fiscale”.
Reprezentanţii La Căpiţe spun însă că hârtia de pe uşă este un tipizat şi nu prezintă situaţia aşa cum a fost ea…
UPDATE. Postarea despre povestea cu ANAF şi atitudinea clienţilor a fost ştearsă de pe Facebook de către reprezentanţii localului. A apărut însă o nouă postare.
„La Căpiţe va reveni în 29 de zile, mai în forţă ca niciodată. Vom lăsa la o parte comentariile răutăcioase sau făcute în necunoştinţă de cauză, iar pe cele realiste şi la obiect ni le vom asuma (…) Ne vom rezuma la fapte şi ne vom ocupa în continuare de proiectul nostru (…)”, spun reprezentanţii localului.
Citiți principiile noastre de moderare aici!