Ultimele imagini luate de unul dintre utilizatorii forumului peundemerg.ro arată că la lotul 2 al autostrăzii Timişoara – Lugoj chiar se lucrează. Inclusiv duminică, după cum anunţă acest forum. Lucrările par extrem de avansate în zona unde începe Lugoj – Deva, lot 1. Este vorba de porţiunea de lângă localitatea Şanoviţa, acolo unde se terminau cei zece kilometri de drum nefolosiţi, între localitatea amintită şi nodul de legătură cu autostrada A6, care face legătura cu centura Lugojului.
Din păcate, deşi finalizaţi, aceşti 10 kilometri, parte a autostrăzii spre Deva, nu puteau fi folosiţi, din cauză că nu exista nicio posibilitate de intrare pe această bucată de autostradă.
Din acest motiv, constructorul lotului doi al autostrăzii Timişoara – Lugoj a demarat lucrările dinspre Şanoviţa spre Izvin, acolo unde se termină lotul 1. Prin aceasta s-a dorit realizarea unei legături cu nodul de acces proiectat la Topolovăţul Mare, pe lotul 2. Iar imaginile arată că lucrările sunt extrem de avansate. Există asfalt turnat, sunt montate rigolele pentru scurgeri, dar mai este de lucru la supratraversări.
De asemenea, la Topolovăţ a fost demarat lucrul la nodul de acces, acolo unde se va face legătura cu drumul judeţean 572, care face legătura dintre nod şi drumul naţional. Odată finalizată această porţiune, accesul pe A1 se va putea face de la Topolovăţ, în plus va deveni accesibilă şi bucata de 10 kilometri în prezent închisă circulaţiei. Astfel, se va putea merge pe A1 de la Topolovăţ până la Traian Vuia. Deocamdată, accesul pe A1 se poate face la Lugoj, de la centura de ocolire a oraşului, pe A6, fie înainte de intrarea pe centură, pe un drum judeţean care leagă Coşteiu de Păru, acolo unde a fost realizat un nou nod de acces pe A6.
Din imaginile de pe forum.peundemerg.ro se poate vedea că este aşernut deja asfalt şi în zona Recaşului, spre locul unde se termină lotul 1.
Lotul 2 al autostrăzii Timişoara – Lugoj are o lungime totală aproximativă de 25,625 km. Lucrările trebuie finalizate în 2015. Valoarea lucrărilor este de aproximativ 423 milioane de lei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!