”Din ce am observat pe aceasta secțiune, există toate datele ca această lucrare să fie terminată înainte de termen. Ma bucur că la toate podurile s-a lucrat, există o mobiolizare deosebită. La cum stau lucrurile, cred că în două-trei săptămâni se poate turna asfaltul și sper să mențineți ritmul acesta pentru că dacă îl mențineți puteți termina înainte de termen. Vă rog doar să nu faceți rabat de la calitate. Pentru Timișoara este o lucrare importantă, chiar dacă discutăm de doar 9,5 kilometri. Acești 9, 5 kilometri facilitează foarte mult ieșirea traficului din Timișoara. Haideți să ne uităm la ritm, să menținem ritmul şi cred că e gata la vară”, a declarat Alexandru Nazare.
Lucrările la tronsonul 1 al autostrăzii Timişoara-Lugoj au început efectiv în luna octombrie a anului trecut şi, potrivit contractului, trebuie finalizate în aprilie 2013. Reprezentanţii constructorului afirmă însă că stadiul de realizare a lucrărilor a depăşit 50 la sută şi le vor termina anul acesta.
În ceea ce priveşte al doilea tronson al autostrăzii Timişoara-Lugoj, în lungime de peste 25 de kilometri, Alexandru Nazare a contrazis-o pe Anca Boagiu, care afirma anul trecut că România riscă să piardă fondurile europene alocate acestei lucrări, aproximativ 35 de milioane de euro, din cauza contestării licitaţiei.
Nazare a precizat că acest proiect va demara anul acesta, deoarece lucrarea trebuie relicitată.
”Despre al doilea tronson trebuie să știți că nu se pierde finanțarea europeană. Am văzut speculații pe această temă, Proiectul nu se pierde, este la Bruxelles. În același timp el va fi relicitat, iar Compania de drum îl va scoate în scurt timp la licitație tocmai ca să avem și pe acel tronson un constructor care să își facă treaba. Este foarte important să menținem această legătură de la Nădlac pănă la Sibiu. Trebuie să înceapă anul acesta tronsonul al doilea”, a mai spus ministrul Transporturilor.
O noua vizita ministeriala pe santierul autostrazii Timisoara-Lugoj
Citiți principiile noastre de moderare aici!