Lotul 3 al acestei autostrăzi, care se întinde între Holdea și Ilia, a devenit un lot muzeu, după ce s-a dat în circulație lotul 4. Lotul 3 al Autostrăzii Lugoj-Deva, de 21 de kilometri, de la Ilia la Holdea, era programat să se deschidă încă din 12 august, când trebuia să aibă loc recepția loturilor 3 și 4, un total de 43 de kilometri. Lotul 4 (22 de kilometri între Ilia și Șoimuș) s-a deschis în 14 august, iar la lotul 3 consultantul a găsit lucrări neconforme și a amânat recepția. Între timp a reziliat și contractul cu constructorul lotului 3, urmând ca reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere să finalizeze lucrările neconforme după refectuarea unei expertize. Expertiza este spre finalizare, a declarat ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, la Deva.
După recepția lotului 4, consultantul a recomandat ca la lotul 3 să nu se înceapă această procedură pentru că s-au găsit deficiențe – „probleme cu ravelări în taluz, cu fisuri, marcaje incomplete, lipsă capace canal, disfuncționalități la garduri” – după cum a declarat purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu, pentru Tion.ro. Mai mult, pe traseu au fost sesizate fisuri în carosabil, pe o bandă de mers.
„Expertiza este spre finalizare. Cum s-a finalizat, deschidem lotul. Deci, e o problemă de, aş spune, două săptămâni pentru a deschide lotul 3 (…) Fisura s-a extins. Deci, aş spune că am avut dreptate prin deciziile pe care le-am luat la nivelul companiei şi la nivelul ministerului. Vom da drumul traficului pentru că odată finalizată expertiza, vom avea volumul lucrărilor care trebuie făcute pe acest lot”, a declarat vineri, 4 octombrie, la Deva, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.
Se lucrează încă din noiembrie 2013 pe șantierele de pe loturile 3 și 4 ale Autostrăzii Lugoj-Deva. Lucrările ar fi trebuit terminate în 2016.
Pe lotul 3 a lucrat (pentru că a fost reziliat la finalul lunii august contractul, de CNAIR) asocierea C Teloxim Con SRL – COMSA SA – Aldesa Construcciones SA – Arcadis Eurometudes SA, lucrările fiind contractate la o valoare de 579,92 milioane de lei fără TVA, din care 492,93 milioane lei Fonduri de Coeziune, iar diferența a venit din fonduri de la guvern.
La lotul 4 a lucrat asocierea Tehnostrade – Spedition UMB, valoarea contractului fiind de 419,39 milioane lei, fără TVA. Contractul a fost finanțat cu 356,48 milioane lei din Fonduri de Coeziune, diferența fiind asigurată din fonduri de la guvern.
Pe A1 mai există o problemă: cei 10 km dintre Holdea și Margina, unde trebuie amenajate tunelurile pentru urși. Lucrările pe acest tronson de autostradă au fost scoase la licitație abia în această vară. Din cauza acestei porțiuni de autostradă lipsă, șoferii trebuie să coboare de pe A1 la Margina și de acolo să circule spre Deva pe vechiul drum național.
Articole pe aceeași temă:
Petiție online pentru deschiderea lotului 3 al autostrăzii A1 Lugoj-Deva
Trimite articolul
Xpsd..izvor nesecat de imbecili (dar emotionanti precum proasta suprema)..sustinuti de unicelulare nevertebrate…uleiul, zaharul si plasa rulz ! nu conteaza ca fura, au facut ceva :))
Sa vina Dancila sa inaugureze…….:)
Lilieci care nu ia vazut nimeni au fost mutati la Romanesti,ursi idem necunoscuti in zona mai vor si ecoviaducte Dar oare CUC-ul asta cand va fii mutat din guvern la obarsia lui Din nimic am ajuns ministru din secretara de scoala am ajuns ministru de interne dar eu sant sefa din papusa lui Dragnea am ajuns prim ministru.Vai si a mar de Romania asta
Deci daca se termina expertiza se poate circula! Pai atunci de ce plm nu i-a dat drumu acu doua luni, ca doara nu au reparat absolut nimic.
atâtea trotinete vin sã ajungã leţ la Debreţin, autostrãzilor la gata vor circula doar leţ cu roata.
Mulțumim din ini
Psd te iubim !
Veorica he he președinte !
Mulțumim din inima partidului!
Psd te iubim!
Veorica he he președinte!
Stiu ca logica e complicata si greu de inteles pentru multi postaci ai ciumei galbene.
KM de autostrada facuti in Guvernarile liberale.. vreo 40. Km facuti de restul vreo 850. Cati ani au fost liberali la guvernare? Vreo 15 dupa revolutie. In ultimii ani s-au dublat salariile, s-a dublat PIB-ul, sant jumatate de milion de angajati noi in economie. Dar.. nu va faceti griji, se rezolva. In 1-2 ani de “dreapta” se duce dracu tot din nou, nu ne facem griji. Si apoi iar veti veni lichelelor sa votati cu 2 maini ciuma rosie sa va dea un 20-30% la salar spartilor.
Am si eu o intrebare: De ce nodul de la Holdea este unul improvizat? Nu puteau sa faca unul in forma definitiva? Cu benzi de urcare si coborare pe ambele sensuri, ca sa fie utilizat si dupa construirea vestitelor tunelor? Sau e mai bine sa intrerupem traficul atunci pentru lucrari?
“Dacă era Barna preşedinte…” 🙂
Postac prost de dreapta,…sa vezi din toamna ce face PNL + USR. Te vei rade singul in oglinda. Va merge K.W Johnnson la lopata cu Barna, ca sa termine cativa km. Nu mai pot de nerabdare sa vad ce va face generatia #ŞÎeu. Ca vorbe, greve, proteste am vazut. Sa vedem ce faptuitori sunteti si nu comentatori. Sa pice Veorica, ca vine criza…..iar jumate nu mai pot plati ratele si vor guita ca le ia banca casa sau apartamentul sau bolidul. În mod socialisto-usrist abia astept. Auzi nea Caisa, ala cu !!!! Sa vezi ce mu13 luati de la ciuma galbena si ciuma curcubeu.
Asta e sigur ca trece motiunea, de asta ii arde de promisiuni.
si dupa 3 saptamani se va inchide pt reparatii … dar e o sansa , Ciolanis zice ca daca pica psd-ul se va umple tara de autostrazi :))))