Inclusă în contractul de construire a primului lot al autostrăzii Lugoj – Deva, bucata de 10 kilometri din viitoarea autostradă A6, care leagă centura de ocolire a Lugojului şi intrarea pe A1, are din nou probleme cu taluzurile.
Nu este prima dată când aceasta se întâmplă, constructorul a mai fost nevoit să intervină de câteva ori şi în trecut, întrucât malurile ridicate din pământ nu s-a tasat îndeajuns şi au luat-o la vale spre carosabil.
„A avut loc o prăbuşire a unui mal de pământ pe A6. Sunt maşini de poliţie şi ADNR, există restricţie de viteză la 60 km/h. Nu a atins asfaltul, s-a oprit la limita benzii 1, în sensul spre Timișoara”, ne-a anunţat un cititor Tion.ro.
Informaţia a fost confirmată şi de către cei de la Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara, care au precizat că pământul nu a ajuns pe carosabil.
Reprezentanții DRDP Timișoara au mai specificat că limitarea de viteză pe autostradă este pe o porțiune de 50 de metri, în zonă fiind utilaje pentru îndepărtarea taluzului căzut.
Situaţia nu este una nouă, asemenea căderi ale taluzului au mai avut loc, dar constructorul a început lucrări noi de stabilizare a solului. Se pare că în zonă solul este unul argilos şi din cauza infiltraţiilor de apă acesta cedează. De asemenea, stratul vegetal care a fost realizat deasupra nu a ”prins”, ceea ce a contribuit, de asemenea, la căderea pământului.
Suma plătită pentru realizarea celor zece kilometri de autostradă A6 au costat aproximativ 200 de milioane de lei, fiind parte din contractul pentru lotul 1 din Lugoj – Deva. Lucrarea încă este în garanție, iar aceste remedieri se fac pe cheltuiala constructorului.
Articole pe aceeași temă:
Din nou probleme cu marginile autostrazii A6, in zona Lugoj
Probleme cu malurile autostrazii A6. Dupa opt luni inca se lucreaza la consolidare
Autostrada A6, in reparatii. Se lucreaza la malurile de la marginea soselei
Din nou probleme cu marginile autostrazii A6, la iesirea din Lugoj
Citiți principiile noastre de moderare aici!