S-a lucrat luni bune la noua structură de personal a primăriei, organigrama bătând pasul pe loc la Serviciul de Resurse Umane al primăriei.
„Au fost diverse lucruri care au intervenit. Nu a fost o preocupare prioritară pentru noi. Am lăsat lucrurile să mai curgă, pentru că și organigrama cu care funcționăm acum tot de mine a fost gândită”, spunea Robu la începutul anului.
Rodica Aurelian, șefa Serviciului Resurse Umane, avea stabilit un termen încă din luna ianuarie: cam de o săptămână. Au trecut mai multe săptămâni deja, dar organigrama a fost trimisă în cele din urmă la ANFP – Agenția Națională a Funcționarilor Publici, instituție care trebuie să dea avizul înainte ca organigrama să ajungă pe mesele consilierilor locali.
„Săptămâna viitoare avem promisiuni că primim acordul. Am înțeles că a fost analizată, ne-au mai cerut tot felul de clarificări, să vadă și schema completă de personal, cine este pe post, ce treabă are o instituție a statului cu organigrama autorității locale, dacă tot scrie în lege că suntem autonomi?!”, ne-a declarat primarul Timișoarei.
Odată ce noua organigramă primește și aprobarea Consiliului Local Timișoara, municipalitatea ar putea organiza concursuri pentru mai multe posturi de directori din cadrul instituției.
La Direcția de Dezvoltare și Direcția de Patrimoniu sunt interimari, la fel ca și la Secretariatul Primăriei, unde Simona Drăgoi l-a înlocuit pe Ioan Cojocari, care a ieșit la pensie. Sorin Ciurariu ocupă și el tot interimar funcția de arhitect-șef. Edilul-șef spune însă că nu se grăbește să organizeze concursuri, pentru că un director interimar face treabă mai bună decât un director care a câștigat un concurs.
Citiți principiile noastre de moderare aici!