Drum naţional, destul de circulat, o trecere peste calea ferată dotată cu barieră şi …semnalizare cu o lumânare. Zilele trecute, la trecerea peste calea ferată de pe drumul naţional spre Jimbolia, înainte de Săcălaz, angajatul companiei care se ocupă de acea linie de cale ferată, deci inclusiv de acea trecere a fost nevoit să semnalizeze bariera prin punerea unei lumânări în felinarul de pe barieră!
„Bariera Săcălaz … angajatul companiei care administrează tocmai a aprins lumânarea pe barieră! Pe bune! În 2017!!! Halucinant!”, a arătat Ovidiu Moldovan, cel care a şi prezentat poza cu bariera pe Facebook.
În mod normal, semnalizarea se realizează cu ajutorul iluminatului electric, deşi regulamentar minim se cere o lampă cu petrol, am aflat de la şeful regionalei de cale ferată din Timişoara, pe raza teritorială a căreia se află şi acea barieră. Doar că acea linie de cale ferată şi infrastructura aferentă acesteia nu este administrată de compania CFR, fiind închiriată şi în admnistrarea unei societăţi private, fiind vorba de o line de cale ferată neinteroperabilă.
„Conform instrucţiunilor CFR, iluminarea felinarelor barierelor pe timpul nopţii se face cu lampă de petrol. Bariera aceea este în administrarea SC RC CF Trans SRL Braşov, fiind secţiune ne interoperabilă închiriată de la Regionala CF Timişoara”, am aflat de la Alexandru Simu, şeful Regionalei CFR Timişoara.
Citiți principiile noastre de moderare aici!