Societatea de construcţii băcăuană UMB este cunoscută bănăţenilor pentru treaba excelentă făcută cu lotul 1 din Timişoara – Lugoj.
Pe 22 august au fost deschise plicurile cu ofertele pentru cele trei tronsoane din Lugoj – Deva neacordate încă. Preţurile oferite de asocierea Spedition UMB – Tehnostrade sunt de departe cele mai bune. Conform Agerpress, pentru lotul 2 Spedition UMB – Tehnostrade, a oferit un preţ de 486,45 milioane lei fără TVA, la mare distanţă de italienii de la Salini Construttori SpA – Secol SpA – 562,73 milioane lei fără TVA şi Tirrena Scavi SpA, cu 570,29 milioane lei fără TVA.
Pentru lotul asocierea Spedition UMB – Tehnostrade a oferit un preţ de 403,38 milioane lei fără TVA, pe doi a fost oferta Teloxim Con SRL – 579,92 milioane lei, Strabag – Straco Group SRL – 585,63 milioane lei fără TVA şi pe trei, Tirrena Scavi Spa – 596,5 milioane lei.
Pe lotul 4, oferta UMB a fost de 419,39 milioane lei fără TVA, pe doi cea a Strabag – Straco Group SRL – 591,31 milioane lei fără TVA, iar pe trei cea a Tirrena Scavi SpA – 609,75 milioane lei fără TVA.
Este destul de greu de crezut că societatea UMB va putea susţine singură, la aceste preţuri toate cele trei tronsoane şi e destul de posibil să renunţe la unele dintre licitaţii. Traseul acestei autostrăzi este mult mai dificil decât cel de la Timişoara – Lugoj, unul la câmpie, drept, fără probleme de relief prea mari.
Şi pentru lotul 2 al Timişoara – Lugoj se pare că tot cei de la UMB sunt favoriţi. Anunţarea câştigătorilor pentru aceste licitaţii este aşteptată în următoarele săptămâni, desigur dacă nu vor exista contestaţii ce vor însemna întârzieri suplimentare.
Explozie de oferte pentru constructia autostrazii Lugoj – Deva!
Citiți principiile noastre de moderare aici!