Acestea sunt cele mai recente informaţii care vin dinspre oficialii Primăriei Timişoara, beneficiarul lucrării de la Michelangelo.
S-au făcut lucrări de hidroizolaţie, s-a aşternut deja asfaltul, s-au suplimentat şi banii alocaţi pentru acest obiectiv ca să se muncească mai cu spor pe ultima sută de metri, inclusiv noaptea, şi în curând ar trebui ca şoferii să poată circula prin noul pasaj rutier subteran. Când? Iniţial era vorba că prin 18-20 mai, iar apoi primarul Nicolae Robu a spus că până la sfârşitul lunii mai. Deci asta ar însemna până la finele acestei săptămâni, dar edilul afirmă în continuare că totul depinde de vreme.
„Ați văzut ce vreme a fost, din nou a plouat… Nu se pot face aceste operații finale. S-au făcut foarte multe, mai e câte ceva de făcut, dacă vremea ne permite… Sunt ajustări mici de făcut, asfaltul e gata, dacă vremea ne lasă să lucrăm, în luna mai îl vom deschide. Însă nu putem să luptăm cu această vreme. Ne străduim. Facem tot posibilul, va dați seama că ne dorim să terminăm. S-a lucrat și noaptea, eu am ajuns din Maroc dimineața la ora 3:30 şi acolo m-am dus, nu acasă… Înainte de a pleca am fost acolo în fiecare noapte, s-a lucrat până la 23:00, s-a lucrat până la ora 2:00, cât s-a putut omenește… Ați văzut câte zile bune au fost, mereu venea ploaia și nu se mai putea lucra”, a declarat Robu.
Lucrările de amenajare a Complexului Rutier Michelangelo ar fi trebuit să fie finalizate în septembrie 2014 conform termenului iniţial, dar autorităţile locale au invocat diverse motive pentru întârzieri – nenumărate zile cu ploaie, ierni aprige, situaţii neprevăzute ivite pe şantier etc.
Proiectul pe fonduri europene a cuprins construirea unui pasaj rutier subteran pe relaţia bulevardul Corneliu Coposu – bulevardul Vasile Pârvan şi reabilitarea Podului Michelangelo.
Vorbim despre lucrări în valoare de aproximativ 50 de milioane de lei conform contractul de execuţie încheiat în martie 2013 pentru proiectul Michelangelo. La această suma s-au adăugat recent încă 100.000 de euro, reprezentanţii municipalităţii motivând că este nevoie de unele lucrări suplimentare, care au fost imprevizibile şi sunt strict necesare, cum ar fi cele de etanşare a radierului, a fundaţiei care susţine construcţia.
De lucrări s-au ocupat firmele CCCF Drumuri şi Poduri Timişoara, Drumuri Municipale, Instgat şi Cons Electrificarea Instal.
Citiți principiile noastre de moderare aici!