Un răspuns oferit de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România unuia dintre utilizatorii forumului de discuţii peundemerg.ro arată că mai sunt numeroase probleme de rezolvat până când constructorul va putea lucra fără întrerupere pe acest tronson. Întrebaţi despre existenţa unor terenuri unde nu s-au efectuat încă exproprieri, cei de la CNADNR admit acest lucru: „Există exproprieri suplimentare pe acest tronson de autostradă. Până în prezent, documentaţia pentru aceste exproprieri suplimentare nu a fost finalizată. Antreprenorul are obligaţia contractuală de a întocmi documentaţiile pentru exproprierile suplimentare”.
Compania nu a reuşit să ofere o situaţie exactă legată de suprafaţa totală pentru care mai trebuie efectuate exproprieri.
Exproprieri mai sunt necesare şi la viitorul nod rutier de la Topolovăţ. Dacă acesta ar fi gata, iar autostrada finalizată până acolo unde începe lotul 1 din Lugoj – Deva, cei interesaţi ar putea urca pe drumul rapid şi ar putea merge direct până la Traian Vuia, fără să mai fie nevoiţi să ajungă la centura de ocolire a Lugojului.
De asemenea, există şi cinci situri arheologice unde se mai lucrează: km 75 + 720 – km 75 + 920, km 73 + 080 – km 73 + 320, km 65 + 500 – km – 65 + 260. km 61 + 640 – km 61 + 740, km 54 + 660 km 54 + 760.
Citiți principiile noastre de moderare aici!