Activitatea ghişeelor din administraţiile financiare şi direcţiile generale ale finanţelor publice va fi oprită în perioada 30 iunie – 5 iulie 2011. Măsura are loc ca urmare a procesului de reorganizare şi modernizare a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF), au anunţat reprezentanții instituţiei. În această perioadă nu va fi funcţională nici depunerea online a declaraţiilor fiscale.
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală trece în această perioadă printr-un amplu proces de reorganizare şi modernizare. Acesta presupune şi rearondarea contribuabililor, începand cu data de 1 iulie, la noile administraţii fiscale competente, precum şi transferul tuturor informaţiilor necesare pentru deschiderea activităţii administraţiilor financiare operative la noile locaţii, au anunţat cei de la ANAF.
În perioada menţionată, la administraţiile financiare din toată ţara vor funcţiona doar centrele de asistenţă telefonică a contribuabilului, iar pe portalul anaf.ro vor rămane active doar paginile de informare a contribuabililor.
Trezoreriile din toate administraţiile financiare vor lucra după programul normal în ziua de 30 iunie, continuând cu toate operaţiunile de închidere a lunii, urmând ca în data de 4 iulie să se deschidă numai trezoreriile rămase dupa reorganizare, care vor opera pentru toţi contribuabilii rearondaţi.
În Timiş nu se restructurează administraţii financiare
În ceea ce privește restructurarea, în judeţul Timiş, în cadrul Direcţiei de Finanţe funcţionează în acest moment şapte administraţii financiare: Timişoara, Lugoj, Sânnicolau Mare, Jimbolia, Făget, Deta şi Buziaş. Din primele informaţii, nici una dintre acestea nu se va închide, deşi s-a discutat intens despre închiderea unităţii din Buziaş. La nivel naţional peste 150 de asemenea adnimistraţii vor fi restructurate.
Citiți principiile noastre de moderare aici!