100.000 de lei, fără TVA, adică aproximativ 27.000 de euro, costă scrisorile municipalității, vreme de un an. În caietul de sarcini se face referire la scrisori simple – 20.000 de bucăți estimate, recomandate – 1.000, recomandate cu confirmare de primire – 10.000, recomandate cu conținut declarat și confirmare de primire – 50, scrisori simple externe – 200, scrisori recomandate cu confirmare de primire externe – 200, imprimate interne – 100, imprimate externe – 100, colete interne – 50 și colete externe – 50. Deci, viitorul curier al primăriei ar trebui să trimită corespondența atât în țară, cât și peste hotare.
Potrivit caietului de sarcini, volumul de trimiteri în Timișoara este de aproape 90%, în timp ce cel din afara localității este de 10%.
Firma va fi desemnată prin procedura de atribuire directă, ofertele putând fi depuse până în 3 martie, la ora 11, la sediul primăriei, camera 12, la Serviciul Relaționare Directă cu Cetățenii, ghișeul nr. 8, 9, 14, Corespondență Direcția Comunicare. Ofertele depuse sunt valabile vreme de 50 de zile. Pe lângă declarațiile care trebuie depuse, firmele interesate trebuie să ducă și autorizarea ANCOM, certificatul de atestare ANAF, precum și un certificat de atestare fiscală privind impozitele și taxele locale.
„Prețul contractului de cumpărare publică este ferm, exprimat în lei și nu poate fi ajustat pe toată durata de derulare a contractului. Durata acestuia este de 12 luni, începând de la data specificată în comanda fermă”, se arată în invitația de participare privind procedura de atribuire directă a contractului. Potrivit invitației, suma maximă disponibilă pentru achiziție este de 100.000 de lei, fără TVA, sursa de finanțare fiind bugetul local.
Aici puteți găsi mai multe informații!
Citiți principiile noastre de moderare aici!