Urmează noi zile de coșmar în zona centrală. Șoferii nu vor mai putea intra deloc cu mașinile în zona catedralei, pentru ca SDM să poată finaliza lucrările.
„Având în vedere complexitatea lucrărilor din zona centrală și necesitatea terminării acestora în timp cât mai scurt se impune închiderea circulației în zonă. Graficul lucrărilor care au putut fi executate fără a afecta traficul și siguranța conducătorilor auto și a pietonilor a ajuns la final, iar lucrările care urmează a fi executate nu se pot realiza în trafic”, transmite Culiță Chiș, șeful Direcției Generale de Drumuri.
Se închide circulația complet, de vineri, 18 octombrie, începând cu ora 10, până luni, 21 octombrie, la ora 7, după cum urmează:
– Bd. Regele Ferdinand de la Piața Regina Maria până la Podul Mihai Viteazul;
– Podul Mihai Viteazul;
– str. 20 Decembrie până la intersecția cu Piața Iancu Huniade;
– Bd. 16 Decembrie 1989 pe tronsonul cuprins între bv. Regele Ferdinand și Splaiul Tudor Vladimirescu;
– Bd. C.D. Loga pe tronsonul cuprins între str. Patriarh Miron Cristea și Bd. Regele Ferdinand;
– Splaiul N. Titulescu pe tronsonul cuprins între str. Jiul și Bd. 16 Decembrie 1989.
„Pentru evitarea blocajelor afectate de închiderile din zona de lucrări, în aceste zile se recomandă să se folosească ca rute ocolitoare pentru traversările NS – SN:
– Punctele Cardinale – bv. Michelangelo – Piata Leonardo daVinci – str. Cluj;
– Bd. Circumvalațiunii – Bd. Republicii – Gara de Nord – str. Gh. Pop de Băsești – Bd. Iuliu Maniu (sau Bd. General Dragalina – Bd. 16 Decembrie 1989) – Calea Șagului”, mai anunță PMT.
Oficialii primăriei spun că nu va fi afectată circulația tramvaielor de la Maria spre Piața 700.
Reprezentanții STPT încă nu au anunțat ce mijloace de transport în comun sunt afectate, însă zona este traversată de liniile 33, 33 barat, 15 și E3.
Trimite articolul
Xiarasi !!! eu nu iteleg se ce nu se lucreaza noaptea ? nu itnteleg organizarea asta ?
la acele cursuri la care participa totata primaria pe bani grei ,nu se invata si cum sa organizezi un satntier ca sa nu incurci in halul asta ,repect fata de cetatean …….sau la curs se incearca dar nu intra pe hard discul omului
fata de alte tari si orase la nivel de organizare nota 2*
Sunt doar curios: unde sunt punctele catedrale?
Se refac sosele, se pun borduri (ce vor inlocui dupa un an), se asfalteaza soseaua si trotoarele vor fi ca dupa bombardament, vreo 2-3 luni de acum incolo. Respectul pentru pietoni a lu robu este minimal. Cu cat sunt mai multi omorati pe trecere cu atat mai putina bataie de cap pentru el.
” complexitatea lucrărilor”: pentru unii asemenea lucrari sunt “complexe”, adica care necesita un grad de tehnologie foarte ridicat, cunostinte si pregatiri deosebit de înalte, utilaje de rara tehnicitate si ingineri cu experienta în constructiile spatiale sau atomice. Atunci când, câtiva muncitori fara nici o calificare condusi de unul care a mai lucrat odata la bordurile unui trotuar din Robulestii din Vale ar fi deajuns. 2-3 litrii de tuica, slanina, ceapa, pita si un pachet de Marasesti ar acoperi necesitatile zilnice pentru a înfrunta “complexitatea lucrarilor”!
Dar ulterior cand se circula fluid este bine? Este ceva ce va convine?
Hai cu blocajele! N-avem bani de ore de noapte, dar facem fântâni de 700.000 de euro.
Prea des se inchid artere principale !! Oare cine poate aproba asa ceva?? Nu are minte?
O firma serioasa,termina lucrareaintr-o saptamana.
votati robu
pt. robu un petec de asfalt si cateva borduri sunt “lucrari de complixitate” …
pt. o firma competenta de nivel mediu este o lucrare de 8-10 ore, iar lucrarile de acest fel in EU se fac noaptea
Suntem de râsul lumii…pe bune.
Acum 20 de ani, eram intr-un mare oras european cu ferestrele spre inelul orasului.
La 12 noaptea zgomot puternic…
In 6 ore au decopertat / curatat/ asfaltat si vopsit dungile soselei care forma inelul care inconjoara centrul orasului.
La 6 dimineata era totul nou…
Cu siguranta tot pe banii primariei s-a facut acea lucrare…nu pe gratis, numai ca spre deosebire de România noastra de vis, in tarile europene se face totul cu cap, organizare si respect….
Noi respectam ceva… ?
Intreb si eu….
pentru aplaudacii si lingaii de partid a eminentei din Bocsig, priviti cum arata traseul troleibuzelor si autobuzelor de pe Ripensia, ruta ocolitoare pe traseu mai lung, trafic dificil. În statia de la Olimpia autobuzul nici macar nu incape in alveola statiei, blocand si banda 1 iar in cea de la BRD un autobuz articulat in timpul stationarii blocheaza virajul la dreapta pe bv Coposu. Atata poate Culita si sleahta de specialisti de la directia tehnica comandati de tractoristul devenit primar
Nu înțeleg de ce trebuie puse borduri noi in tot orașul?
Nu s ar putea face altceva de banii aia?
Daca pentru specialistii lu peste aceste lucrari sunt complexe, este foarte clar ca nu putem astepta nimic maret in viitor. Sa ingustezi niste benzi si sa schimbi borduri e ceva complex? Pai si-atunci poduri si pasaje facute de altii peste noapte ce sunt, SF-uri?
Singurul lucru complex in toate povestile astea sunt minciunile fara sfarsit si gogosile servite fraierilor.
Se smiorcaie ca n-are bani sa dea 25% spor de noapte.
Dar sa plateasca lucrari care dureaza 50% mai mult decat ar trebui are?
Dar sa refaca din jumatate in jumatate de an lucrari facute de mantuiala ziua pe lumina are?
Fix cum spune Edil: de rasul lumii….
Nu inteleg de ce se blocheaza pana luni dimineata la 7. Sau inteleg ca daca nu termina, vor lucra si noaptea? Nu mai bine blocau accesul de vineri seara de la 19-20, atunci?
Astea s noutati laTimisoara? De 8 ani sunt deja obisnuinte .
Inchide-s-ar ochii edilului vesnic cat se duce pe plaiurile vesnice, fmm de retard!!!