Asiguraţii care sunt la zi cu plata contribuţiei obligatorii pot solicita adeverinţa de asigurat la adresa de e-mail: adeverinteasigurat@cjastm.ro, anunţă reprezentanţii CJAS Timiş. Solicitarea, însoţită de o copie după cartea de identitate, va fi preluată de un angajat CJAS Timiş care va verifica situaţia asiguratului în SIUI (Sistem Informatic Unic Integrat). Dacă nu vor fi găsite probleme, solicitantul va primi un e-mail de confirmare însoţit de o copie a adeverinţei. Însă, în cazul în care se va constata că asiguratul nu este la zi cu plata contribuţiei asigurării sociale de sănătate, acesta va fi înştiinţat pe e-mail cu privire la neconcordanţele întâlnite şi i se va solicita să se prezinte la sediul CJAS Timiş pentru a-şi clarifica situaţia.
„Odată cu introducerea acestei opţiuni dorim să creştem rapiditatea şi eficienţa cu care rezolvăm solicitările venite din partea asiguraţilor. În plus, vrem să scutim solicitanţii de deplasarea la sediul instituţiei noastre şi să scurtăm pe cât posibil timpul petrecut de aceştia la ghişeele CJAS Timiş”, a precizat Călin Cristian Careba, Preşedinte – Director General al Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate.
Menţionăm faptul că adeverinţa de asigurat este valabilă timp de valabila 3 luni de la data emiterii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!