Vă reamintim că Timișoara a ajuns de râsul Europei după ce jurnaliștii de la cel mai celebru tabloid din Marea Britanie, The Sun, au numit confuzele marcaje de la Pasajul Jiul „The road to hell” (Drumul spre iad – n.r.). Ei bine, specialiștii din Primăria Timișoara au trecut peste miștouri și sunt gata să repete experiența. De această dată la Pasajul Popa Șapcă.
Conform acestora, studiile de la Pasajul Jiul ar fi arătat o creștere a fluxului de mașini de 30 la sută datorită acestor marcaje. Potrivit surselor citate, modelul implementat pentru prima dată la Timișoara va fi preluat și de alte orașe, precum București. Ba chiar și specialiști francezi veniți în oraș ar fi lăudat marcajele de la Jiul. Așa că ele sunt acum și la Popa Șapcă.
Tot pe bulevardul Antenei, chiar vizavi de mall, însă, specialiștii lăudați de toată industria marcatorilor de drumuri au cam dat cu alfabetul de pământ. Așa cum se poate vedea în imaginea de mai jos.
Reporterul tion.ro a sesizat reprezentanții Primăriei Timișoara, pentru că nu vrem să ne facem de râs chiar în ziua măreței inaugurări a Pasajului Popa Șapcă.
Momentan, două mașini ale Poliției Locale Timișoara păzesc pasajul.
Articole pe aceeași temă
Cel mai mare ziar din Marea Britanie face misto de marcajele virale din Timisoara
Robu despre marcajele virale de la Jiul: Totul are in spate pozitionarea fata de mine
Citiți principiile noastre de moderare aici!