Municipalitatea nu mai are contract de ani buni cu o firmă care să se ocupe de dezinsecție, dezinfecție și deratizare. Licitația demarată a fost atacată în instanță, așa că acum se judecă cu firma care a depus contestație. Anul trecut s-a stropit împotriva țânțarilor, dar a fost urgență, pentru că în România apăruse virusul Zika.
„Nu avem în momentul de față contract, cauza fiind aceeași. Nu s-a pronunțat instanța nici acum, de trei ani, în litigiul pe care îl avem cu firma Romprest. Eu consider că am putea să organizăm în paralel o licitație cu o clauză suspensivă, care să anuleze un nou contract în momentul în care instanța se pronunță într-un sens care să facă necesară această anulare. Nu pot să fiu abuziv. Este regretabil că o astfel de speță trenează de trei ani. Suntem în situații care pot să conducă și la lucruri grave. Îmi e greu să înțeleg de ce nu se pronunță odată instanța, într-un sens sau în altul. Nu ne interesează ce firmă câștigă licitația, ce firmă ajunge să le facă”, a explicat Robu.
La licitația lansată în 2013 de Primăria Timișoara s-a înscris o singură firmă, Romprest, care însă nu a îndeplinit toate condițiile din caietul de sarcini, așa că primăria a descalificat-o. Romprest a dat primăria în judecată până la urmă. În proces este implicată și firma Deraton, ca intervenient, cu care primăria avea înainte contract pentru dezinsecție. Deraton nu a depus la timp oferta la licitația de acum trei ani.
Reprezentanții primăriei lucrau încă de anul trecut la documentația pentru o nouă licitație.
Articole pe aceeași temă:
Timisoara se apara de tantari si de virusul Zika cu 100.000 de euro
Citiți principiile noastre de moderare aici!