„Filmul oficial de promovare a Timişoarei a fost realizat în ultimele două săptămâni. Existau diverse filmuleţe, pe care însă nu le-am realizat noi. Aveam nevoie de un astfel de instrument de promovare, a fost realizat ca o invitaţie de a vizita şi a descoperi Timişoara. Am încercat să prezentăm prin film un oraş viu, un oraş modern, un oraş care să fie atrgător atât din punct de vedere al afacerilor, cât şi al turismului şi să prezentăm puţin din oamenii pe care Timişoara îi are şi care sunt probabil cel mai important bun”, a explicat viceprimarul Dan Diaconu.
Filmul are 2 minute şi 30 de secunde şi a costat 3.500 de euro, banii venind în mare parte din sponsorizări, potrivit autorităţilor locale.
Clipul urmează să fie prezentat în premieră în străinătate la Maastricht, unde va fi semnat un acord de cooperare culturală între Timişoara, provincia Limburg şi alte trei oraşe europene.
Citiți principiile noastre de moderare aici!