Achizitionarea unui autoturism la “mana a doua” reprezinta o alternativa viabila pentru cei care nu-si pot lua o masina nou-nouta. La cumpararea unei astfel de masini este indicat sa nu va entuziasmati daca vi se spune ca ea nu a fost folosita prea mult, pentru ca si stand aceasta se uzeaza.
De asemenea, nu va lasati inselati daca vanzatorul se lauda ca masina mai este inca in perioada de garantie, cerand un pret mai mare. Aceasta poate sa nu se mai afle, in realitate, sub incidenta garantiei si astfel cumpararea pieselor si service-ul va revin in intregime.
In cazul in care optati pentru varianta de a cumpara din targ sau de a alege masina din anunturile de pe Internet sau din ziare ori reviste, trebuie sa stiti ca nu vi se va oferi nici o garantie concreta.
Apelati la un mecanic auto
Daca printre autovehiculele folosite ati gasit ceva ce v-a atras, nu va sfiiti sa supuneti masina unei verificari minutioase inainte de a o cumpara. Mergeti pentru o evaluare impreuna cu un cunoscator in domeniu pentru a depista eventualele lipsuri sau defectiuni.
Locurile ce trebuie inspectate in principal, pentru ca sunt cele mai predispuse la rugina, sunt: zona aripilor, marginilor inferioare ale usilor, pragurilor si lonjeroanelor. E posibil ca in aceste locuri vopseaua sa fie proaspata sau sa fi fost lipite abtibilduri.
Diferentele de culoare, anumite urme de sudura sau de vopsea prezente pe garniturile portierelor sau geamurilor sunt indicii clare ale unor retusuri efectuate de proprietar. Aflati cauza.
Atat capota, cat si usile trebuie sa se inchida corect. Cercetati garniturile de cauciuc, balamalele, incuietorile si tabla ridicand captuseala din portbagaj.
Nu ezitati sa incercati motorul
Invartiti cheia in contact si fiti atenti ca motorul sa porneasca imediat, iar turatia lui sa ramana constanta. Verificati contactele de la tabloul de bord, centurile de siguranta, radiatorul, bateria, schimbatorul de viteze si ambreiajul. De asemenea, motorul trebuie sa fie curat, insa nu prea lustruit. Pentru o masina la mana a doua este suspecta o componenta lustruita si cu date noi de fabricatie. Numarul de kilometri rulati vi-l pot “spune”: cauciucul desprins de pe pedale, tapiteria de sub huse sau uzura manerelor usilor.
Trimite articolul
Xtoata lumea isi lauda marfa,dar majoritatea care se ocupa cu masini aduse de afara sunt niste escroci mana in mana cu politisti care te fac pe fata,iti baga texte cu carte servici originale,dar fiti atenti la paginile carti servici,ele sunt numerotate, doar daca faceti osocoteala simpla veti observa ca lipsesc pagini si unele sunt refacute bineinteles cu stampia serviciului care a facut schimbul de ulei si arata la cati km. sa facut schimbul, arata km “REALI”si constati dupa o cercetare mai atenta a bordului ca kilometrajul a fost dat inapoi,nu va lasati inselati cereti traducerea daca nu a fost inmatriculata unde sunt trecuti km.reali si daca masina a fost avariata sau nu, sunt firme care se ocupa de asemenea “tepe”mai ales cele din cluj,adica te fura legal, te orbesc cu dotarile masini si cu bla blaul pe care il au, o masina buna vorbeste singura, in concluzie mergeti fratilor si va aduceti singuri masini nu e greu +ca ai din ce sa alegi si faci si economie de ceva euroi,atentie la cei care vorbesc romaneste ca excrocul tot excroc ramane ,in germania ma refer.
de acord in totalitate cu tine!