Vânzările Dacia au avansat cu 91,1% în Europa, pe fondul acestor stimuli, de la 112.195 unităţi în 2008 la 214.431 în 2009.
În Germania, pe o piaţă susţinută semnificativ de primele de casare, vânzările Dacia au crescut, de la 25.624 unităţi în 2008 la 84.875 în 2009, dintre care 51.423 au fost modele Sandero.
Dacia şi-a majorat cota de piaţă din România cu 1,8 puncte procentuale, în contextul în care declinul pieţei a atins 53,7%.
Vânzările Dacia au crescut puternic în Maroc (cu 21%) şi în Algeria (cu 42%).
Marca Sandero şi-a confirmat succesul, devenind cea mai populară marcă produsă de Dacia, cu vânzări de 151.192 de unităţi.
Pe o piaţă mondială ce a înregistrat scăderi de 4,5%, grupul Renault şi-a majorat cota de piaţă cu 0,1 puncte procentuale, la 3,7%. Vânzările grupului au scăzut cu 3,1%, la 2,3 milioane autoturisme.
În România, deşi piaţa a înregistrat un declin major, Renault şi-a consolidat poziţia de lider, cota de piaţă avansând cu 1,6 puncte, la 35,9%.
Sursa: Newsin
Citiți principiile noastre de moderare aici!