În afara designului care este special conceput
pentru “a lua ochii” coreenilor, hibridul oferă
emisii şi un consum foarte scăzut, potrivit
autoexpress.co.uk. Maşina utilizează un motor
pe benzină de 1,6 litri cu injecţie
directă, care lucrează în tandem cu
unul electric de 100kW. Acumulatorii litiu ion polymer
sunt furnizaţi de LG, şi sunt amplasaţi
în spatele locurilor posterioare.
Calităţile eco ale maşinii nu se opresc
aici, BLUE – WILL având faruri produse din sticle
de plastic reciclate, iar unele componente din interior
plus capota motorului sunt realizate din plastic
biodegradabil. Pe plafon sunt montate panouri solare
care contribuie la eficienţa maşinii,
generând un plus de energie ce este stocată
în acumulatori. Nu există deocamdată
planuri pentru producţia în serie a
hibridului, însă tehnologia, care se
găseşte şi la Chevrolet
Volt şi Opel Ampera, va fi
implementată în viitoarele modele
Hyundai, ce vor apărea în
următorii ani.
Citiți principiile noastre de moderare aici!