Chiar aşa şi este pentru că modelul a
crescut cu 3,5 cm în lungime, 9 cm în
lăţime ! şi 8 centimetri ca şi
înălţime. De asemenea, prin scurtarea
consolelor, ampatamentul lui Subaru Legacy a crescut cu
8 centimetri. Prin această creştere în
dimensiuni, nu este de mirare că au creat un
produs şi mai spaţios. În materie de
design, acest model se axează pe foarte multe
muchii ascuţite, dar nu are un stil foarte bine
definit, find o combinaţie între conceptul
Pressence şi vechea generaţie. Caroseria pare
puţin disproporţionată prin bosajele,
iar spatele nu are un design foarte convingător,
fiind un fel de mix între imaginea limuzinelor
Lexus şi cea a modelelor BMW. Interiorul este
caracterizat de aceleaşi linii ascuţite
şi o alură puternic prelungită spre
lateral pentru a crea impresia de şi mai mult
spaţiu. Sentimentul general, la o primă
vedere, este că te afli într-un vehicul
american, mai degrabă decât unul european
sau nipon, pentru că momentan ne este
prezentată doar versiunea americană. Ca
şi noutăţi punctuale putem enumera,
frâna de mână la buton, noi ceasuri de
bord, scaunul şoferului ce se poate regla pe 10
direcţii şi un nou volan mai sportiv. Trei
motoare vor fi disponibile, din păcate niciun
diesel în prezent. Pe modelul de bază,
Legacy 2.5i va fi oferit un propulsor de 2.457cc ce
dezvoltă 170 CP. Mai multe vom afla în
momentul lansării oficiale la Salonul de la New
York, pe 8 aprilie, Probabil versiunea europeană o
vom descoperi la scurt timp duă lansarea pe
piaţa americană.
Sursa: promotor.ro
Citiți principiile noastre de moderare aici!