Iniţial cei de la Toyota au optat pentru pieţele din Brazilia, Rusia, India şi China, dar există şi posibilitatea ca acest model să fie comercializat pe pieţele dezvoltate din vestul Europei. Fabricantul auto asiatic va studia atent procesul de vânzare al produsului. Dacă acest model va fi un succes se va analiza posibilitatea comercializării acestuia în ţările în curs de dezvoltare.
Surse din industria auto europeană consideră că noul model nu va putea fi vândut în China la un preţ mai mare de 4.500 de euro. Presa japoneză a declarat ca noul model va fi construit în luna aprilie şi va aparea pe piaţă la sfârşitul anului 2009. Modelul low-cost va avea un design tradiţional, în patru portiere, similar modelului Logan.
Discuţiile asupra numelui sub care va fi comercializat noul model nu au luat sfârşit. Un lucru este clar însă, fabricantul auto japonez intenţionează să scoată un produs durabil, de bună calitate, iar acest lucru nu va umfla preţul de vânzare.
Tiberiu Szoke
Trimite articolul
Xeu nu a-si da bani pe un logan sa vedem ce face toyota
cine are prea multi bani de aruncat cumpara logen din pacat nu mai vad ce ari fi facut nemti din dacia