Maşina este construită pe platforma Golf V, care este acum mai lată şi permite montarea unui sistem de suspensii mai înalt. Tiguan poate transporta în condiţii de confort cinci persoane. Bancheta din spate se poate coborî creându-se astfel suficient spaţiu pentru transportul diverselor obiecte voluminoase.
Tiguan poate fi catalogat drept un SUV de dimensiuni mici, destinat europenilor cu venituri medii, dar poate fi vândut la fel de bine si in America. Se pare că modelul va fi comercializat cu tracţiune pe roţile din faţă şi opţional în versiune 4X4. Sub capotă va avea cele mai performante tehnologii, propulsoare pe benzină cu tehnologie FSI şi diesel-uri cu filtre „Bluetec”.
Trei motorizări sunt aproape sigure. Două pe benzină de 2 litri TFSI şi 200 CP şi 3,6 litri V6 cu 280 de cai putere. Mai este o motorizare pe motorină cu o capacitate de 2 litri şi 170 CP. Maşina va ajunge pe piaţă la un pret în jurul a 20 de mii de euro.
Trimite articolul
XAbia astept sa se produca in serie, la prima vedere am o parere foarte buna despre el.
Cam cati litri la suta va consuma??????
mai conteaza cat consuma …..? nici n uai vazut modelul si te arunci sa itnrebi de cat caonsuma…. intai sa il bage ei in serie ca am mai avut eu o dezamagire cu Opel Antara …. e diferentza intre ce prezinta si ce vand
modelul arata chiar foarte bine.
astept cu nerabdare sa intre si pe piata romaneasca.
cu siguranta mi-l voi achizitiona.
mi-l doresc chiar foarte mult.am vrut sa-mi cumpar un toyota rav4,dar cand am vazut cum arata VW TIGUANm-am razgandit pe loc. bine am facut
aveam nevoie de o masina cu care sa pot rula pe autrostrada ,si o masina cu care pot sa-mi car barcuta la opescuit.cred ca acest model acopera toate aceste probleme. plus ca arata bine si ce are in interior nu mai vorbim