În proiect e cuprinsă şi o staţie de epurare, pentru ca lucrurile să fie făcute cum trebuie. Dosarul mai prevedea un after school, o scenă pentru spectacole şi asfaltări de drumuri. Cu proiectul e o altă poveste. Un volum a avut 540 de pagini. Au fost trei volume, deci primarul a trebuit să dea peste 1.600 de semnături, toate în original! Au fost aprobări peste aprobari, care au costat mult. Canalizare nu este acum, dar este prima pe lista de priorităţi.
În ceea ce priveşte utilităţile, apă curentă este peste tot cu conductă din polietilenă. Patru foraje din cinci sunt noi. Peste două luni va funcţiona şi staţia de clorinare. Funcţionează cea de pompare, automatizată. Există un bazin de colectare de 120.000 litri, iar de curând s-a mai montat unul asemănător pentru ca presiunea să fie constantă. 95% din populaţie e branşată.
Se montează tot mai multe apometre, căci preţul la consumul pauşal a crescut vertiginos. A fost dată la Aquatim un an, dar a fost reluată. Sunt doi angajaţi care se ocupă de reţea. Fiind nouă, nu sunt probleme deosebite. Sunt 23 km reţea, investiţie realizată cu fonduri guvernamentale. În urmă cu câşiva ani, străzile erau uliţe de pământ, pline de praf vara şi imposibil de circulat pe ele în sezonul rece. Acum sunt mai toate pietruite. Sunt refăcute periodic. Se poate circula în orice anotimp. A început şi asfaltarea, operaţiunea fiind realizată pe trei căi de comunicaţie, adică pe patru km din cei 24 km de străzi. ”Nu vrem să avansăm cu asfaltarea, căci trebuie să introducem canalizarea, deşi proiectul pentru modernizarea drumurilor e mult mai avansat”, ne spunea primarul Constantin Buzatu. Există o solicitare depusă pe actul normativ care prevede asfaltarea a 10.000 km de drumuri din ţară.. Ar urma să intre în execuţie, căci a fost deja licitat. Reţeaua se va extinde cu încă 2,1 km de asfalt.
Citiți principiile noastre de moderare aici!