Cunoscuta conferință de Management și Marketing cultural Linked Culture a ajuns la cea de-a V-a ediție și va avea loc în perioada 27 – 28 mai 2021, la Faber, Timișoara, într-un format hibrid. Linked Culture 2021 se adresează sectorului cultural și artistic, cu un accent deosebit pe partea aplicată: management, marketing, relații publice, fundraising, producție, publishing, afiliere la rețele naționale și internaționale. Vor avea loc sesiuni de prezentare, dezbatere și masterclass ce vor dura câte 8 ore pe zi.
Anul acesta, tema conferinței va fi RE: Build și reprezintă „manifestul cultural timișorean pentru o reconstrucție a atitudinii orașului față de cel mai important moment al istoriei lui recente: titlul de Capitală Europeană a culturii în 2023”. În cadrul evenimentului se va examina modul în care cultura și oamenii din jurul ei se raportează și se adaptează la mediile schimbătoare, mai ales în contextul pandemiei de coronavirus, care a redus aproape spre zero activitatea din orice zonă culturală și de entertainment.
„Ne găsim acum, la început de 2021 în poziția de a reconstrui un sector cultural lovit grav, dar și în acea poziție de a face lucruri cu cap, cu plan de business și mai mult accent pe pregătire și eficiență a proiectelor culturale. Caracterul recurent al evenimentului (care a avut o ediție a patra în luna mai 2020, fiind primul eveniment live online produs profesionist, cu un duplex studio Timișoara/București și cu 6000 de oameni care au avut acces la informațiile din conferință) și creșterea notorietății de la an la an arată că interesul oamenilor din țară despre ceea ce se întâmplă la Timișoara din punctul de vedere al ECoC 2023 este foarte mare, iar Linked Culture este platforma care coagulează toate sectoarele culturale, toate instituțiile și toti stakeholderii care au capacitatea de a face din TM2023 un succes, chiar și pe ultima sută de metri a pregătirilor”, ne transmite Oltea Zambori, organizator, Bmagency
Linked Culture propune, odată cu ediția din 2021, un studiu pentru a afla percepția generală despre viitorul cultural al Timișoarei. Completarea chestionarului se poate face aici și durează aproximativ 3 minute.
Trimite articolul
XMie imi suna destul de clar a foame de bani. Si individa asta s-a bagat in seama de parca o recomanda ceva. Plin de proiecte cu nume funky, facute de hipsteri din punct de vedere profesional. Neica nimeni. Linked Culture, ce sa iti spun. Sesiuni, masterclass, uau ce tare. Pana la urma, tm douajcatofi asta ii despre tocat bani, despre inhatat o bucata cat mai mare din fonduri. Normal ca multi tanjesc chiar si dupa o bucatica, mai ales acum cu pandemia cand vrajeala nu mai merge chiar ca inainte.