În perioada 19 și 20 martie, timp de două zile, Timișoara va fi gazda unor invitați creativi și întreprinzători, manageri culturali, artiști și reprezentanți ai instituțiilor culturale. Linked Culture, conferință și ateliere despre management și marketing cultural, se află deja la cea de-a patra ediție, iar anul acesta ne propune „două zile pline, cu unii dintre cei mai activi oameni ai industriei, care ne inspiră, ne învață și de multe ori ne arată cum să procedăm în fața numeroaselor provocări și oportunități din lumea culturală și artistică”.
Primii invitați anunțați pentru ediția din 2020 sunt: Cătălin Olaru – Critic de film, Edmond Lenarth – Booking Director @Electric Castle, Ioana Păun – Regizor, Márk Bóna – Tech Production Manager @VOLT Festival, Balaton Sound, Sziget Festival, Suzana Dan – Manager @Rezidența BRD Scena9 / Artist vizual / Manager cultural, Ștefan Ghenciulescu – Redactor-șef @Zeppelin / Arhitect, Titus Carole – Production Manager @Electric Castle.
„În contextul de viitoare Capitală Europeană a Culturii, Timișoara este alegerea firească să găzduiască o adunare între oameni creativi și întreprinzători, manageri culturali, artiști, reprezentanți ai instituțiilor culturale din zona centrală și de vest a țării, să deschidă dialoguri și să împărtășească idei și bune practici din zona de management și marketing a sectorului cultural din România”, ne mai transmit cei din spatele evenimentului Linked Culture.
Pentru mai multe informații accesați site-ul www.bmagency.ro/linked-culture/
Citiți principiile noastre de moderare aici!