Reprezentanții APDT Timiș vor posta acest panou în Cluj pentru a promova Timișoara, care va fi Capitală Europeană a Culturii în 2021.
Recent, în Timișoara, a avut loc, în organizarea APDT, cu sprijinul Consiliului Județean Timiș, prima conferință a ghizilor din turism, unde peste o sută de ghizi au venit să vadă aceste locuri și ofertele de cazare și multe alte lucruri care pot duce la atragerea de vizitatori.
Reprezentanții APDT Timiș vor să pună Banatul pe harta destinațiilor turistice, alături de Moldova și Transilvania, și să-l promoveze mai mult și în mai multe locuri. Un prim pas va fi postarea de panouri în diferite locuri din București, Cluj, Iași și Constanța, prin care va fi promovat Banatul. Un prim panou va fi în Cluj…
„Vrem să punem Banatul pe harta destinațiilor din România. Pentru că Banatul nu este. Vorbim de Transilvania, Moldova, Maramureș. Cei peste o sută de ghizi care au venit la întrunirea de la Timișoara, când au văzut ce este aici au spus: «Ce multe aveți de oferit». Multă lume nu știe, nu suntem destul de bine promovați. Noi începem o promovare mai în forță. Vom începe să facem și promovarea outdoor (panouri în aer liber, în spații publice – n.r.) în alte orașe din țară. Vizăm Sibiu, Oradea, Cluj, Iași, Constanța și București. Promovăm Banatul. Este n Timișoara, în Piața Libertății, un afiș uriaș, pe care scrie «We have Untold» (Noi avem Untold – unul dintre cele mai mari festivaluri din Europa, care are loc în Cluj – n.r.) și noi vom avea afișul nostru în Cluj, pe care va scrie «You have Untold? We have a lot to say. Visit Timișoara – European Capital of Culture» (Voi aveți Untold: Noi avem multe de spus. Vizitați Timișoara – Capitală Culturală Europeană). Noi promovăm și Timișoara, alături de Discover Timiș”, a spus Delia Barbu , directorul Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului în Timiș.
Articole pe aceeași temă:
Trimite articolul
XNu stiu daca acest mod de abordare e cel mai indicat, alimenteaza inutil animozitati care persista de multa vreme de ambele parti.
Sunt orase cu profiluri diferite care trebuie fiecare potentate. Clujul pe entertainment, festivaluri si concerte, Timisoara pe patrimoniul arhitectural si arhitectonic, traditie, istorie si cultura.
Slab, foarte slab. Voi aveti putina experienta in promovarea turismului?
O reactie de taranca proasta, care risca sa aduca deservicii serioase blazonului orasului si locuitorilor cu astfel de mesaje. Lucrurile nu se iau atat de personal pe cat isi imagineaza. Opriti-o repede naibii. Putem si avem si noi voie in contrapartida sa ne promovom Revolution Festival sau JazzTM de exemplu, dar sa iti arati pe fata invidia si frustrarea cu astfel de mesaje denota prostie si lipsa de profesionalism. Mai ales ca ce face Untold si EC in marile orase e legal, platind spatiu pentru mash-uri. Putem si noi face la fel.
De ce nu un parteneriat pentru un festival similar si la Timisoara? Ar fi o promovare excelenta pentru 2021. Nu va duce capul
Cam aiurea mesajul, mai degrabă incită decât să creeze curiozitate.
Sper sa nu se materializeze mesajul asta. Este cel putin de prost gust. Zici ca ii reactie de copil mic care raspunde in curtea scolii cu “ba pe a ma-tii”.
Nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar cine gandeste o campanie de marketing in felul asta nu prea are ce cauta in functie si mai ales sper sa nu ii faca vreodata reclama orasului meu, si asa ne-a facut Robu de ras destul prin tara si nu numai
Învrăjbește poate vrei să spui. Te inciți când te gândești la femei.
nu v-ati saturat de clinchuri timisoara-cluj …..timisoreni-olteni …bucuresteni…conflictele intre generatii….asta pare o tara dezbinata in care zonele tarii pur si simplu nu se suporta intre ele…wtf cand ne maturizam si noi si invatam sa ne respectam unii pe altii, locul in care suntem, sa apreciem valorile celorlalti sa renuntam la invidia puerila
Ar fi mai constructiv din partea d-nei Barbu si APDT Timis sa contacteze organizatorii Untold Neversea si sa le propuna un festival similar la Timisoara.
Numai sa ne uitam la efectele socio-economice de la Cluj si Constanta: milioane de euro ramase in comunitatea locala, cresterea atractivitatii pentru turisti, incasari record pentru industria HoReCa, profituri enorme pentru micii si marii intreprinzatori. Vine 2021 si trebuie un eveniment de promovare cu impact international puternic si cred ca ar veni perfect. E mare pacat ca Timisoara sa ramana in obscuritate si anonimat fiindca are atatea de oferit si vazut. Daca nu facem asta acum, pierdem trenul pentru 2021.
TOATE ACESTE 10 COMENTARII DE PANA ACUM SUNT EXCELENTE,DE BUN SIMT,DE O MARE ONESTITATE SI REALISM !
CINSTE VOUA, DRAGI TIMISORENI PENTRU TOT CEEA CE ATI SCRIS IN ACESTE MESAJE!
Cu deosebit respect,un ardelean.
Mai rar un mesaj atat de neinspirat, care in loc sa promoveze, incita: Clujul are ceva concret, noi dam din gura.
Din nou incompetenta crasa pe bani publici.
Mare pacat, Timisoara si Banatul merita mai mult!
Timisoara si Banatul au ceva de ARATAT nu de spus!
SI noi avem multe de spus.Din pacate,nimeni nu ne baga in seama