Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană 2021 a dat startul campaniei „#TM2021”. Astfel, până pe 31 august 2015, timișorenii sunt invitați să pună pe Instagram toate fotografiile care li se par reprezentative pentru orașul de pe Bega. Fie că este vorba despre momente inedite, locuri, clădiri sau evenimente, toată lumea este invitată să publice pozele pe rețeaua de socializare, iar acesta trebuie să fie însoțite de hashtag-ul #TM2021.
Astfel, împreună cu participanţii, asociaţia va căuta următoarele tipuri de cultură: cultură înaltă, gastronomie, artă, sport, educaţie, tehnologie, cultură populară, comunitate şi cultură socială.
„Dorim să ne îndreptăm comunicarea şi către tineri, încercând să le transmitem informaţii clare despre activitatea noastră din cadrul asociaţiei şi să-i implicăm în cunoaşterea culturii şi valorilor timişorene”, spune Simona Neumann, director executiv al Asociaţiei Timişoara – Capitală Culturală Europeană în 2021.
În fiecare săptămână a campaniei se va alege cea mai bună fotografie, aceasta urmând să fie postată și pe pagina de Facebook a asociației. La finalul campaniei, cele mai reprezentative 25 de fotografii vor fi selectate pentru a face parte din expoziţia „TM2021, cultura prin ochii timişorenilor”, care va fi organizată la începutul lunii septembrie.
Citiți principiile noastre de moderare aici!