Tot mai mulţi timişoreni reclamă la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Timiş (CPC) faptul că plătesc mai multe minute decât au vorbit la telefon sau că nu înţeleg felul în care sunt calculate serviciile pe factura emisă de companiile de telefonie mobilă. În medie, într-o lună, CPC primeşte 10 astfel de reclamaţii.
E.ON Energie România anunţă că, din luna iunie, factura de gaze naturale are un nou format. Potrivit reprezentanţilor companiei, noul tip de factură cuprinde „o optimizare a modului de reprezentare a informaţiilor şi o mai bună înţelegere a sistemului de facturare, efectuat în baza consumului estimat, transmis prin autocitire, sau a citirii trimestriale a contorului”. Vezi în ataşament noua factură E.ON şi explicaţiile aferente.
Premierul Emil Boc a anuntat, luni seara, ca, in urma eliminarii subventiei la incalzire, convenita cu Fondul Monetar International, familiile cu venit net pe membru de peste 850 lei vor avea facturi mai mari, iar cei sub acest nivel vor fi ajutati de stat.
Trei din patru oameni se plang din cauza facturilor ridicate pe care le primesc lunar de la firmele de telefonie mobila. Cea mai mare problema este ca oamenii platesc contracte dezavantajos de scumpe, care le ofera mii de minute pe care ei nu au timp sa le si consume. Astfel, multi utilizatori ajung sa achite facturi ridicol de mari pe abonamente inutile.