O cititoare a site-ului www.tion.ro , din Dudeştii Noi ne-a prezentat o situaţie inedită. „Corespondenţa ajunge aici la noi de două ori pe săptămână. Plicurile vin în saci, care sunt scoşi dintr-o maşină a Poştei. Sunt răsturnate pe o masă în faţa Oficiului Poştal şi de acolo fiecare îşi alege ce doreşte. Eu am aşteptat zile întregi o scrisoare. N-am mai văzut-o niciodată. Pentru că majoritatea sunt oameni în vârstă, nu neapărat cu rea intenţie, dar se poate să greşească plicul…” ne-a sesizat cititoarea. Intrată în situaţie de avarie Poşta generează zilnic cozi, timp pierdut şi, inevitabil…nervi. În aceste condiţii, la înştiinţarea Primăriei din Dudeştii Noi (care potrivit competenţelor, nici nu poate face mai mult), Regionala de Poştă Timişoara a trimis doi lucrători, care aduc plicurile, dar care se ocupă şi de alte plăţi: pensii, alocaţii etc, în interioriul Oficiului Poştal.
Situaţia este una deosebită pentru că nici la Primărie, corespondenţa nu a ajuns de două săptămâni, chiar dacă unele plicuri şi hârtii aşteptate vizau termene la Judecătorie şi alte documente oficiale.
Directorul Centrului Regional Reţea Poştală Timişoara, Nelu Balaş, recunoaşte existenţa unor probleme la Oficiul Poştal din Dudeştii Noi. În perioada următoare situaţia se va rezolva, ne garantează Balaş. În maxim două săptămâni posturile rămase vacante vor fi ocupate în urma unui concurs, iar până atunci la poştă se va asigura permanenţa cu echipe din Timişoara.
“Pe o perioadă temporară de maxim două săptămâni vor mai fi probleme temporare la Dudeştii Noi. Din păcate s-a întâmplat ca doi dintre factorii poştali şi-au demisia, iar cel de-al treilea a intrat în concediu pentru creşterea copilului. În două săptămâni se va face concurs pentru ocuparea definitivă a posturilor. Am obţinut deblocarea angajărilor pentru acele locuri şi se va rezolva. Până atunci vom asigura noi cu echipe din Timişoara distribuirea corespondenţei. Iniţial am reuşit asigurarea prestaţiilor poştale de două ori pe săptămână printr-o echipă de la Timişoara. Pentru a nu mai exista probleme am luat decizia asigurării permanenţei la oficiul poştal, urmând ca prin rotaţie să fie asiguraţi zilnic lucrători, în aşa fel încât oamenii să-şi poată primi corespondenţa”, ne-a declarat Nelu Balaş.
Citiți principiile noastre de moderare aici!