Anul 2020 a fost unul cu provocări importante pentru toate afacerile, iar cele din Timișoara nu fac excepție.
Suspendarea, fie și temporară, a multora dintre activitățile economice, creșterea costurilor operaționale datorită cheltuielilor generate de respectarea măsurilor sanitare, prudența populației, care economisește mai mult și ezită să cheltuiască, mai ales pe produse și servicii neesențiale… toate acestea își spun cuvântul, iar profitabilitatea multor companii are de suferit.
Prudența este sentimentul care caracterizează mediul de afaceri de astăzi. Mai mult ca oricând, este necesar să cunoaștem cât mai multe despre situația financiară și bonitatea firmelor cu care facem afaceri.
Cinci informații esențiale despre firmele partenere
În mediul de business de astăzi, caracterizat de nesiguranță, este important să te asiguri că partenerii tăi nu îți vor expune firma unor riscuri suplimentare. Cum lucrurile pot scăpa ușor de sub control, iar tu poți ajunge în situația neplăcută de a nu-ți încasa sumele cuvenite de la clienți, cel mai simplu este să previi asemenea situații.
Cum? Monitorizând evoluția partenerilor tăi. Procesul poate fi unul deosebit de simplu, pentru că există mijloace automate de verificare a firmelor. Prin rapoartele InfoQuick, de exemplu, afli în doar câteva minute dacă te afli în fața unui partener cu o situație financiară solidă, sau dacă e necesar să îți iei o serie de măsuri de precauție. Dacă ești interesat de o firmă din Timișoara sau din județul Timiș, o găsești în lista firmelor pe județe. Câteva rapoarte de interes pentru tine vor viza date despre:
● indicatorii economico-financiari ai firmei respective. Analizându-i, vei înțelege eficiența cu care aceasta îți gestionează capitalul de lucru și capacitatea sa de a-și plăti furnizorii la timp,
● eventualele datorii la ANAF – îți pot semnala probleme financiare ale firmelor partenere și chiar riscul ca acestea să ajungă în incapacitate de plată,
● situația juridică a firmei sau firmelor de interes – datele despre dosarele (litigiile) aflate pe rolul instanțelor de judecată ale firmelor îți pot indica anumite probleme ale unei companii. Tot de aici poți afla date cu privire la o eventuală procedură de insolvență,
● datele oficiale/generale ale firmei de interes – informațiile cu privire la acționari și administratori. Acestea te vor ajuta să evaluezi credibilitatea companiei cu care dorești încheierea unui parteneriat,
● comportamentul de plată al firmei analizate. A emis partenerul tău cecuri și bilete la ordin fără acoperire? Poți afla acest lucru din Centrala Incidentelor de Plăți
InfoQuick, platforma online care îți oferă lista și date despre firme din Timișoara
Platforma InfoQuick îți oferă trei tipuri de abonamente special gândite pentru a susține antreprenorii să monitorizeze cu ușurință evoluția partenerilor de afaceri. Tot ce trebuie să faci este să cauți lista firmelor din Timișoara în lista firmelor pe oraș și afli, rapid și simplu, toate informațiile de interes. Poți căuta, de asemenea, firma care te interesează și pornind de la codul CAEN sau denumirea acesteia.
În acest fel, iei decizii corecte, bazate pe date, în ceea ce privește selecția și monitorizarea firmelor partenere și ai mai multă încredere pe termen lung în succesul colaborărilor tale.
(652)
Citiți principiile noastre de moderare aici!