În Timișoara, Continental are două unități de producție. Noua clădire va ajuta compania să extindă infrastructura și lanțul de aprovizionare intern, dar și să optimizeze procesele legate de stocare, producție locală și intralogistică.
„În ultimii 10 de ani de activitate, Continental a investit peste 50 de milioane de euro în fabrica noastră de conducte de aer condiționat și curele de transmisie în care a creat un număr mare de locuri de muncă. Investim constant în tehnologie cu scopul de a îmbunătăți calitatea proceselor și a produselor noastre. În plus, promovăm dezvoltarea noilor tehnologii de protecție a mediului, precum și cele de ergonomie”, spune Irina Szekeres, directorul general ContiTech din Timișoara.
Continental are peste 20.000 de angajați în România și deține șapte unități de producție și patru centre de inginerie în Timișoara, Sibiu, Carei, Nădab, Brașov și Iași.
Trimite articolul
XDa mai faceti domne si un mall sau macar un supermarket….nu numai fabrici, fabrici, fabrici
-
Mall ul iti aduce mai multi bani la buget sau fabricile ? Mall-urile doar importa o fabrica iti exporta . Vai vai
-
Era o ironie.
-
In nici o tara din Europa nu se construieste fabrica de cauciucuri in oras,mirosul de cauciu se simte pana in Traian.
Fritz nu trebuia sa le de-a autorizatia pt o noua locatie. Dar au negociat in lb materna.
-
Papagalule e vorba de ContiTech nu ContiTyres. Sau ca sa intelegi si tu, e aceași legatura ca intre tine si Janos, vecinul din Dumbravita. Amandoi platiti taxele la acelasi buget, dar luati banii din parti diferite.
-
Ești dus cu pluta e vb de Contitech din Freidorf nu fabrica de caciucur.
-
Ma, tu stii unde este Parcul Industrial ? Si nu Fritz a stabilit locatia asta.
-
Și Samuel Friț? Pe el cine îl ține de gură să comenteze împotriva poluării? România lucrului bine făcut nu e Jermaneea…..la ei in Jermaneea nu te joci cu poluarea că ți-o iei urgent😎 La fraierii untermensch din Est îți poți face de cap… Joianiss știe
-
-
Nu este vorba despre Cauciucuri .
Citeste si restul articolului ! -
Daca ai fi citit articolul si ai fi avut si capacitatea de a intelege ce citesti, ai fi vazut ca este vorba despre ContiTech care produce conducte de aer condiționat și curele de transmisie fabrica situata in Freidorf si nu despre Continental Tires (cauciucuri) care este la UMT.
De acord ca putoarea de cauciuc de la cauciucuri se simte si acum si se va simti si de acum incolo. Pana la Fritz, sa nu uitam ca nici Ciuhandu si nici Robu nu au facut nimic in acest sens. Ciuhandu a stat cuminte si a tacut. Stia el de ce.
Robu a dat putin din gura pentru impresionarea fraierilor care aveau timp sa-l asculte dar s-a potolit repede. Oare de ce? -
Au negociat in iddiș 😜
Va plângeți ca vreți Mall-uri? Nu aveți 2 mari deja? Ca sa aveți bani sa cheltuiți în Mall trebuie sa câștigați acei bani prima data. Locurile de munca sunt mai importante iar cu aceste “fabrici” se creează mai multe job-uri decât într-un Mall. Odată cu creșterea locurilor de munca va creste și numărul oamenilor care locuiesc în acea zona și odată cu acest lucru și nevoie de încă un Mall.
Daca făceau un Mall va plângeți ca nu aveți destui bani și locuri de munca sa mergeți la Mall. Nici cum nu e bine…..
Autorizația de funcționare o da consiliul local.pina atunci oamenii sa actioneze
-
NU SE DA NICI O AUTORIZATIE E IN ZONA INDUSTRIALA FABRICA DIN 2009
România este campioană europeană la cancer. Și voi va bucurați că vin nemții sa vă exploateze pe bani mărunți….și vă dau bonus poluare la greu. Daca germanii lucrului bine făcut Continental nu respectă sănătatea populației de ce le mai dați autorizație pentru orice oriunde la orice locație și pentru orice fel de activitate ? Mentalitate de slugă.
Nu se va modifica niciodata, din pacate, ecuatia in care “sefii” rezolva pe aici pentru “investitori” straini sa isi faca treburile cat mai usor. Se baga spaga si bonusuri in buzunar, se da la schimb teancul de aprobari, neconditionat, si liber la mana de lucru ieftina, la pret de dumping, mai putin cei din clanul sefilor. Ce nu se face este impunerea unor conditii de mediu, estetica urbana sau periurbana si tot ce li s-ar cere si la ei acasa, la “investitori”. Si iar nu se face – niciodata – negocierea unei salarizari europene, aici. Dupa ce se instaleaza, fiind doar ei de ei, la orice obiectie arunca pe masa ca inchid si pleaca si lasa mii de oameni pe drumuri. Si tot asa. Treaba asta va dura la nesfarsit, pana face profit cine trebuie. Cand nu mai aduna destui angajati ieftini din Ro, vor importa forta de munca ieftina, ca sa continue aici, cu aceste conditii avantajoase pt ei. Pana gasesc alta tara de mana a saptea, unde este si mai profitabil pentru ei. Din pacate cu educatia corupta, inteligenta si abilitatile fortei de munca din Ro nu mai sunt un atu. Cadrul natural e facut praf, agricultura inecata in chimicale. Ce vreau sa zic este ca cefele late care au abilitat aceste politici nu au stiut sa tina niciun as in maneca. Au dat tot, pt interesele personale meschine, din mana, si peisajul este industrial, urat, poluat, trai de subzistenta, perspective vai de ele, lor o sa le spuna in continuare “investitorii” ce sa faca, sunt marionetele acelor indivizi. Singurele contraargumente reale ale negociatorilor ar fi ca ei atata pot, ala e nivelul, deoparte nu se vor da niciodata, si ca “se poate si mai rau”. Cam cum ar fi daca il lasi pe tataie, incapatanat si nepriceput, sa iti aleaga componentele pt in sistem de comp “performant”, cam asa sta treaba. Cat despre diferenta Tech – Cauciucuri, serios? Mai intereseaza ea oare cand pute orasul sau cand stergi praf lipicios de pe geamuri si parbrize?