Contribuabilii care se programează on-line la administrațiile județene ale finanțelor publice subordonate Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice Timișoara (AJFP Arad, AJFP Caraș-Severin, AJFP Hunedoara, AJFP Timiș) vor fi primiți într-un spațiu dedicat, la ora aleasă de contribuabili, de structura care este responsabilă cu soluționarea solicitării contribuabilului. De asemenea, vor fi respectate toate măsurile de protecție și igienizare atât de către personalul angajat, cât și de către contribuabili.
„Contribuabilii care se vor programa on-line vor fi primiți de personal de specialitate din cadrul următoarelor structuri: declarații fiscale persoane fizice, declarații fiscale persoane juridice, evidență pe plătitor persoane fizice, evidență pe plătitor persoane juridice, avize și autorizații (case de marcat), executare silită persoane fizice, executare silită persoane juridice, cazier fiscal, adeverințe de venit, asistență contribuabili, evitarea dublei impuneri. Acest serviciu vine în întâmpinarea contribuabililor, aceștia având posibilitatea de a se programa on-line pe site-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, www.anaf.ro – Secțiunea „Servicii online”, înainte de a se deplasa la sediile unităților fiscale”, au anunțat reprezentanții DGRFP Timișoara.
Citiți principiile noastre de moderare aici!