Hidroelectrica a lansat luni aplicația mobilă iHidro, un instrument informatic inovator, care vine în întâmpinarea necesităților clienților companiei. Însă, la scurt timp după lansare, unii clienți s-au plâns, în mediul online, că au sesizat erori – una dintre cele mai întâlnite fiind aceea că nu a fost primit linkul de activare în aplicație.
„După primirea unui număr mare de solicitări de activare a conturilor IHidro, colegii noștri de la departamentul IT au identficat o eroare privind activarea acesora și, împreună cu aceștia, am decis suspendarea temporară a aplicației până la remedierea erorii identificate. În prezent depundem eforturi penru a redeschide aplicația într-un timp cât mai scurt, astfel încât dumnavoastră să beneficați în totalitate de funcțiile oferite”, a transmis compania clienților.
Potrivit companiei, lansarea aplicației reflectă angajamentul companiei de a oferi soluții eficiente și ușor accesibile pentru consumatorii de energie electrică. Are o interfață grafică modernă și prietenoasă, fiind disponibilă pentru sistemele Android și iOS, dar oferă și o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.
Hidroelectrica are un portofoliu de peste jumătate de milion de clienți casnici.
Trimite articolul
XNu asta era eroarea principala.Ci faptul ca te logai in cont si in loc sa-ti vezi datele tale apareau datele altei persoane ceea ce e foarte grav dpdv GDPR.
-
e grav din punct de vedere al bunului simt, nu al “gdpr”-ul vostru cretinoid
Foarte misto aplicația. Îți vezi facturile, dar nu ai opțiunea sa le și plătești. Cred ca și un student de la Poli, într-un weekend, le făcea o aplicație mai inteligenta și mai intuitiva.