După ce compania Dräxlmaier a anunțat că își va tripla suprafața de producție dotată cu tehnologie modernă din Timișoara, Porsche Engineering transmite că a ales Timișoara pentru a deschide un centru de cercetare și dezvoltare.
„Activitățile tehnologice ale Porsche Engineering din România au fost până acum o poveste de succes. Creșterea consecventă de specialiști înalt-calificați în software în Cluj-Napoca ne-a motivat să luăm în considerare extinderea cu o a doua locație românească”, spune Dirk Lappe, Chief Technology Officer la Porsche Engineering.
În 2021, compania își propune să angajeze aproximativ 50 de persoane în Timișoara, dar ținta este să se ajungă la 200 de specialiști. Vor fi angajați experți în dezvoltare și testare de software, care vor lucra la o varietate de proiecte din domeniul automotive, cum ar fi condusul autonom sau managementul energiei virtuale.
Producătorul german intenționează să colaboreze cu Universitatea Politehnica și Universitatea de Vest pentru a dezvolta cercetarea din Timișoara în domeniul e-mobilității. Investiția a fost anunțată și de primarul Dominic Fritz, care spune că poartă discuții și cu alți investitori, în special din domeniul tehnologiilor noi și verzi.
„Încă din primele zile ca primar am spus că Timișoara este și va rămâne un oraș deschis pentru companiile care doresc să investească în tehnologii verzi și inovatoare, și este pe cale să devină un pol al investițiilor în mobilitate durabilă. (…) Suntem în discuții și cu alți investitori care vor să vină în Timișoara, companii atrase de deschiderea pe care o arătăm ca administrație locală și de tinerii foarte bine calificați pe care acest oraș îi are, mai ales în domeniul tehnologiilor noi și verzi”, conchide acesta.
editor Dan Oancia
Pe aceeași temă:
Trimite articolul
XAtentie toată lumea : Fabrici de baterii doar prin India se mai construiesc, și la mare distanta de oras ptr ca sunt EXTREM DE. TOXICE materialele folosite. Atit în procesul de producție cu rata de cancer ridicat la muncitor iar i. caz de incendiu e similar unei bombe atomice. Trebuie evacuat întregul oraș, în funcție de curenții de aer ai momentului. Draxlmeyer ne tratează ca pe tarile africane. Activistii de Mediu trebuie sa se opună acestei fabrici la TM, că vedem ca Garda de Mediu și autoritățile plătite sa apere sănătatea populației, ori sunt de o INCOMPETENTA SI PROSTIE CRASĂ, ORI PROFUND NEPASATOARE . Exact ca în cazul tragediei de la COLECTIV!
-
Boua. Se construiesc peste tot in Europa, inclusiv Germania. Nu mai manca rahat. Iar acest anunt este pentru Porsche Engineering Systems, care vor fi cercetare hardware si software.
Dar na, cand pesede va este profesor… -
Ai dreptate, insa nu se va opune nimeni – la treaba cu bateriile, sau la altele. Au fost deja semnate acorduri, batut palma, unii atat inteleg, atat ii duce capul – bani, functii, premii si onoruri. La negocieri cedeaza tot, cu ochii pe “recompense”. Inca nu inteleg diferenta dintre marketing si realitate.
*Articolul e despre Porsche si birouri de cercetare, ce o mai fi si asta. Macar nu polueaza, potential sau in real time, ca la aialalti cu bateriile, de care zici tu. Nu? Insa clar e o intelegere pe zona tehnica, IT, M2M etc, sub forma de pachet, cu Universitati, Primarie etc implicate… vin si cutar si cutare, astialalti pregatesc infrastructura, birouri, locatii, cartiere pt noul segment social… -
Troll, intotdeauna pentru contra, asta esti. Dar Tesla care face fabrica de baterii in Germania?
-
De aia fac nemții o fabrica de baterii lingă Berlin, nu știau cum sa se intoxice și după aia sa arunce Berlinul in aer. Oricum, ai greșit articolul
-
LASA VRJAEALA PSD/
Poate ne explică cineva care a fost motivul pentru care firma a disponibilizat sute de persoane.
-
Au inchis productia de cablaje auto
-
Mai citeste o data ! Cred ca nu ai inteles !
După 3 ani încă nu produc absolut nimic,vechiul Manager de productie-Actual Plant manager Bogdan Vasiliu a cheltuit toți cei 200 mil de euro pe achiziții dubioase și a avut grija de imbogatirea lui. Existe mii de buc de baterii stricate in toată fabrica chiar si in hala noua,au remorci închiriate unde ascundă bateriile stricate de auditurile de la client si de conducea de la fabrica mama. De la 1000 de angajații promiși dacă sunt 300. Deci nu e toxic absolut nimic doar conducerea fabrici.