Numai din ianuarie și până în octombrie 2020, zeci de persoane au murit în urma accidentelor rutiere petrecute pe drumurile din Timiș.
Reprezentanții IPJ Timiș spun că deși în cele zece luni numărul accidentelor grave a scăzut cu aproape 25%, numărul morților a rămas neschimbat. În total, 42 de persoane au decedat, iar alte 48 de persoane au fost rănite grav.
Totuși, numărul accidentelor ușoare și cel al persoanelor rănite ușor în urma acestora a scăzut cu aproape 25%.
Articole pe aceeași temă:
https://www.tion.ro/eveniment/accident-cu-un-mort-pe-a1-intre-lugoj-si-deva-1339088/
https://www.tion.ro/eveniment/accident-cu-doi-morti-intre-voiteni-si-birda-in-judetul-timis-1316721/
Trimite articolul
XDaca politia ar fi fost prezenta ca si in Ungaria de ex., unde ma duc 100 Km si ma intalnesc cu 5 echipaje, numarul mortilor ar fi fost redus cu 90%. Nu mai vedeai viteze pe autostrada pe DJ, incalcari de linie continua, treceri pe rosu, nerespectarea barierei, conducere sub influenta, fara permis,…Politistii nu iasa pe teren daca nu sunt scosi de catre sefi. Sefii nu-i scot daca ministrul de interne nu le zice sa-i scoata. Deci vina-i tot politica.
-
Politica ne politica de câte ori ai încălcat legislația rutiera?
-
@Cornel In ungaria deobicei merg cu viteza constanta de 150-160 km/h (ma rog, mergeam, inainte de restrictii covid) pe autostrada. Nici dracu nu m-a oprit. La fel, pe drumuri nationale, cam 110-120 km/h, ca sunt libere. Iarasi nimeni nu are treaba ta. Te opreste daca 1.) mergi fanatic de rapid (200+ km/h) sau faci zig-zag intre benzi in mod agresiv, fortand intrarile. Din 2003 am carnet, cel putin o data la 2 luni mergeam pana la Szeged sau Budapesta, nu am fost oprit sau amendat vreodata. Respectiv numarul de morti e undeva la fel raportat la populatia de soferi (nu te lua dupa statistici, mai arunca un ochi la stirile maghiare cu google translate daca esti curios)