Accidentul, spun polițiștii, s-a produs din cauza unui bărbat în vârstă de 48 de ani. Acesta circula pe DN 58 B, dinspre Birda spre Voiteni, iar într-o curbă la stânga nu a adaptat viteza la condițiile de drum. A pătruns pe contrasens unde s-a ciocnit cu un microbuz de marfă, iar apoi mașina sa a fost aruncată în afara șoselei. În urma impactului, șoferul vinovat, dar și un alt bărbat, pasager în mașina sa, și-au pierdut viața.
Polițiștii timișeni s-au deplasat la fața locului și au deschis acum un dosar penal pentru ucidere din culpă. Până la finalizarea cercetărilor la fața locului traficul pe drumul ce leagă Timișoara de Reșița este blocat.
„În jurul orei 22:00 pe DN 58 B a avut loc un accident grav. Un bărbat de 48 de ani a condus un autoturism pe DN 58 B dinspre Birda spre Voiteg,iar într-o curbă la stânga nu a adaptat viteza la condițiile de drum, a pierdut controlul direcției autoturismului, a patruns pe sensul opus de mers și a intrat în coliziune cu o autoutilotară condusă regulamentar. În urma impactului șoferul de 48 de ani și un alt barbat, pasager în același autoturism, au decedat. Traficul este blocat”, transmit reprezentanții IPJ Timiș.
Trimite articolul
XPolitia e INEXISTENTĂ pe șosele! Nu se mai fac pic de filtre de control sau macar acțiuni de radar. Stat aflat în disoluție, in care toți criminalii pe șosele le pun viața în pericol altor șoferi laolaltă cu familiile ce-i însoțesc.
Cine răspunde?! DOAMNA PREFECT va place carnagiul de pe șosele sau ați adormit în scaun?!
Când cereți Poliției Rutiere niste acțiuni REGULATE și consecvente ptr readucerea traficului în condiții sigure ?!
Câți oameni nevinovați mai trebui sa moara ori familii mutilate forever?!
DACA OPOZITIA PSD TACE, POATE PRESA LOCALĂ IL.INTERPELEAZA PE.SEFUL.POLITIEI SI PE PREFECT PE ACEST SUBIECT.
Fara nicio exagerare, NE ESTE TEAMA SA MAI IESIM CU MASINA PE.DRUMURILE.JUDETENE.
-
Cu ce e de vina Politia dacă cretinii de la volan nu au nici măcar instinctul de autoconservare ca să nu mai zic de respectul ce trebuie sa îl arăți celorlalți participanți la trafic?
-
Evident ca politia are o mare vina. Ala care face accident ca este beat sau ca merge cu viteze de autostrada in oras sau ca trece pe rosu, nu este la prima greseala. Merge asa de ani de zile pana face un accident, timp in care daca politia daca si-ar fi facut datoria l-ar fi lasat fara carnet.
-
Poliția e vinovată: pentru că nu i-a testat suficient și le-a dat permise de conducere!
Dacă poliția își făcea treaba și amendau zilnic pe cei care încalcă legea – se mai potoleau sau rămâneau fără permis sau înfundau pușcăria…și nu mai se întâmplau atâtea accidente!
-
Inca un cazan pe 4 roti dinaintea dinozaurilor! Daca avea o masina moderna cu airbaguri laterale, cu 5 stele de siguranta sigur nu mureau!
Trebuie interzise cazanele in romania. Accident dupa accident grav e cu cazane. Valoarea masini in 90% din cazuri releva si inteligenta celui care o conduce. Se aplica la masinile ieftine, nu si la cele scumpe. Adica 90% din cei care conduc masini cu valoarea sub nivelul marii atata au si inteligenta, in schimb cei care conduc masini cu valoare de varf de munte nu inseamna ca au si inteligenta tot atat, dar oricum o au mai mare decat cei cu cazane!
Cum altcumva se explica ca nu vedem decat foooarte rar un accident grav cu o masina cu valoare de zeci de mii de euro? ??
-
Explicatia e destul de simpla. Cea mai mare parte se explica statistic. Pentru fiecare masina de zeci de mii de euro care circula pe drumurile patriei sunt alte 9 “cazane”. La nivelul national…chiar daca pastram proportiile…pentru fiecare 10 accidente grave – doar unul va avea ca si protagonist o astfel de masina de zeci de mii de euro. Probabil si mai putin pentru ca astfel de soferi au mai putine frustrari si se gandesc de 2 ori inainte sa apese tare pe acceleratie…plus ca astfel de masini au sisteme de siguranta active si pasive mult mai sofisticate care te mai scot din situatii limita. Lista motivelor e lunga…
-
De ce-s rare accidentele cu masinile scumpe? Simplu, ca masinile scumpe is mai rare pe la noi.
De ce-s rare masinile scumpe la noi? Pentru ca romanii nu-si permit sa le cumpere.
Daca si-ar permite, si-ar lua romanii masini noi si scumpe? Bineinteles, masina la romani ii vazuta ca un motiv de fala asa ca romanu isi da ultimul leu pe ea.
Si dupa aia se trezeste ca n-are bani sa-si ia 4 gume bune si circula ori pe plasticuri chinezesti, ori pe gume de acu 20 de ani.
Si de fapt asta-i problema care face ca masinile din romania sa fie cazane, nu anul fabricatiei si lipsa intretinerii.
Dar ii bine ca esti tu destept. -
Soferu…pe bune??? Iar debitezi cretinisme? Atât te duce capul? Ai mai făcut comentarii de genul acesta. Crezi că toată lumea poate să cumpere un RANGE ROVER? Crezi că în țările civilizate toată lumea conduce o mașină…sigură? Nu mașina este problema prietene! Încetează cu inepțiile acestea
-
Tu Ce masina ai? Sau mergi doar cu bicicleta si te uiti la Top Gear crezandu-te pilot?!?!
-
@Soferu S-a indoit metalul pana la schimbatorul de viteza. Nici mama airbagului lateral nu il salva. Diferenta de masa este tot timpul determinanta.
-
Dupa mintea soferului ar trebui sa circulam cu betoniere ca sunt solide.
-
Ce vrei, atât îl duce capul…crede că toți îs șoferi de betoniere ca el!
-
-
sofere din nou faci filozofie de om prost care se crede mare specialist. O masina noua, cu cele mai moderne sisteme de protectie NU poate compensa prostia, sfidarea si lipsa de respect a unor cretini beti si drogati care conduc fara sa respecte cele mai elementare norme de siguranta! Poti fi tu intr-o masina de 100.000 euro dar daca un cretin intra pe contrasens 90% din cazuri esti mort. Iar daca nu ai mers prea mult la scoala, retine ca energia de impact intre masinuta ta si o duba sau un camion la ciocnire frontala, deformeaza structura iar airbag-ul devine element de decor. Legile fizicii sunt universale pentru orice impact frontal cu orice masina!
-
soferu acest pierde-vara cu aere de ”mare” specialist din nou debiteaza cretinisme. Nici o masina din lume, cu oricate airbag-uri nu te protejeaza de deformarea structurii mai ales la impact frontal. Bolovane, airbag are rolul doar sa nu iti spargi tu dovleacul tau plin de tarate. Deformarea caroseriei este data de energia de la impactul dintre vehicule!
accident tipic la romani din pacate! 90% din soferi taie curba si intra pe celalalt sens…
Cine le da permis idioților? Cine se face ca ii examinează? Nu politia?
Cine le permite să-și înmatriculeze toate jafurile? Cine nu controlează sa vadă cate jafuri circula pe strada? Nu politia + rar?
Unde e politia sa semnaleze starea precara a drumurilor, fără semnalizare fără nimic?
Dacă nu îți permiți o mașină de calitate nu mai bine nu îți iei deloc?
Nu e nici un privilegiu sa poți conduce, e o responsabilitate.
Dar asta nu o mai înțelege nimeni, cine mai are creier a taiat-o de mult și au rămas numai cretinii pe șosele.
Nu vi se pare ciudat cum in 7 cazuri din 10 de accidente mortale, masina vinovata este bmw?
si in trafic observ mereu aceste masini depasind coloane pe linie dubla si tot felul de cazuri in care forteaza la limita!
si mai mare pacat e cand apar victime colaterale, total nevinovate….
cazane tot mai puternice + drumuri tot mai rele + soferi indisciplinati = mii de victime anual…..
-
Accidentele cu BMW, Mercedes și alte mașini rapide 99% au numere de cs, dj, gj, hd, ot… Toți se cred șmecheri și își dau aere…
Cam starea generala in Romania. Controale putine, daca ii prinde, ii doare in spitz pe unii ca amenda o o glma, se contesta, accidentul se musamalizeaza, sanctiuni, gen ridicarea carnetului sunt asa de rare ca fetele mari .
Ce ti se poate intampla daca mergi neregulamentar? Mai nimica. Se poate sa mori, atata. Ca restul santiunilor sunt ca si inexistente.
Radar? Se contesta si este ilegal dupa legile din RO
Trecere pe rosu? Si ce daca? Nu patesc nimica.
Depasiri riscante? sunt o gramada, degeaba reclami ceva, ca e ilegala o inregistrare cu telefonl sau camere de luat vederi.
Accidente fara morti? Vine asigurarea si plateste,
Accidente cu raniti sau morti? Alea cu raniti nu au nici o consecinta asupra soferilor. Se aranjeaza! soferul vinovat se duce in Italia.
Ridicarea carnetului`? o gluma, iar e ilegal. Si la nevoie circul fara carnet! Ce daca? daca vreau ma si imbat, ca cine sa ma controleze.
Parcari aiurea? Nu e nici o masura, Blocarea rotilor e ilegala, ridicarea e ilegala, amenda e ilegala, amenda nu se plateste , vine CCR si spune ca amenzile sunt restrictionarea libertatii, bla, bla.
Politia te opreste!?Te iei in gura cu ea, ameneinti cu nasul de la minister, cu unchiul care e primar, etc, etc. Pleci din fata politistului, ca n-are voie sa-ti faca ceva.
Dar cum trecem granita la Ndlac, cum stim toate regulile.
PS. Si cazane sunt si in Vest. Nu asta e problema. In Germania au si aia cazane, dar nu mor atatia ca in RO cu ele. De ce? Se conduce altfel, Politia e respectata, CCR nemtesc nu anuleaza nici o amenda, Ridicarea carnetului este reala, Ba chiar se spioneaza daca ala cu carneul ridicat conduce cumva! Trecerea pe rosu e pedepsita, Daca reclam ceva si am inregistrare pe telefon, este legal si se ia ca proba. Chiar si fara film , ce spun eu se crede si daca suntem doi si declaram la fel, poa sa fie si seful sefilor, ca e sanctionat.
,
Nemtii sunt “sclavii” legilor acolo la ei. Legea se respecta acolo, La noi? Vezi , baaaa, ca te dau in gat, ca am pe XX de-ti iasa din cap prostiile cu reclamatia!
pandemia a salvat multe vieti in Romania
Pana la politie dam talpa la maxim ca ne grabim niciunde ! Daca e cineva pe 50km/h in localitate il dam tot ce ne trece pe la gurita ca suntem tarani cu masini secand hand ! Tot respectul pt cei cu masini de lux , astia care au lux au bunul simnt si te respecta daca mergi cu 50 daca poate face o depasire daca nu asta e ! Dar respect ca te respecta !!! Probabil au o educatie mult mai buna decat besinosi frustrati cu 3 l de combustibil in rezervor dar au talpa ….care au masina secand hand de 15 ani si fara educatie !!! Si cand ii privesti niste nespalati de la coada vaci pe ruta aia sag , padureni , jebel …. intr-o zi prostia te conduce la groapa !