Accidentul, spun polițiștii, s-a produs din cauza unui tânăr de 30 de ani. Acesta circula pe DN6, dinspre Șuștra spre Recaș, iar la un moment dat nu a păstrat distanța regulamentară în mers și a lovit din spate autoturismul care circula în fața sa, condus regulamentar de un bărbat de 53 de ani.
În urma impactului, șoferul vinovat, dar și o tânără de 19 ani, pasageră în autoturism, au fost răniți și au fost transportați la spital pentru investigații și îngrijiri medicale.
Polițiștii de la rutieră s-au deplasat la fața locului și au deschis acum, conform procedurilor, un dosar penal pentru vătămare corporală din culpă.
Trimite articolul
XNu trebuie să încerci să faci pe deșteptul pentru că nu are rost. Sunt mult prea multi factori ca și variabile pentru a fi specificat un număr magic.
“Art.51.
Conducătorul unui vehicul care circulă în spatele altuia are obligaţia de a păstra o distanţă suficientă faţă de acesta, pentru evitarea coliziunii.” Cine este sofer(aia care ies doar diminica pana la kaufland nu intra in categoria soferi) isi da seama cat e distanta necesara sa nu intre in ala din fata.
Distanta la care poti executa in mod sigur manevra de franare,oprire sau evitare.
Difera de la om la om, la masina la masina.
Este distanta in care poti frana in conditii de siguranta incat sa nu lovesti masina din fata. La 20km/h e o distanta, la 100 e alta. Nu se poate cuantifica
O completare la ceea ce au scris ante-internautii mei:
– La 50 km/h in conditii de vizibilitate maxima, distanta de oprire este 32,88 m.
– La 80 km/h in conditii de vizibilitate maxima, distanta de oprire este 70,22 m.
– La 100 km/h in conditii de vizibilitate maxima, distanta de oprire este 105,8 m.
Se mai aplica si legea nescrisa a “celor 2 secunde’.
Oricum , distantele pe care le-am scris mai sus variaza de mai multi factori: vizibilitate, atentia conducatorului auto, pozitia semnelor rutiere (unele sunt eclipsate de verdeata), respectarea limitelor de viteza pe anumite segmente de drum, etc.